بیست تو بیست *عکس * دانلود* مطالب باحال* جوک
.:: Your Adversing Here ::.
 

میز بیلیارد فقرا !+ عکس


  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • امان از دست این ایرانسل ( عکس)

    این مورد چند بار واسه خودم اتفاق افتاده !!
    شما چطور؟؟؟؟امان از دست این تبلیغات ( عکس) www.taknaz.ir
     
    امان از دست این تبلیغات ( عکس) www.taknaz.ir

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • دبی در شب از فضا (عکس)

    این تصویر از فضا توسط ناسا (سازمان فضایی آمریکا) در روز 22 فوریه 2012 عکس برداری شده است.
     

    دبی در شب از فضا (عکس) www.taknaz.ir

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • ورود نسل جدید عینک 3 بعدی به بازار+عکس

    خبرگزاری مهر: عینک جدیدی که به تازگی وارد بازار شده است و برپایه سیستم عامل آندروئید و سرویسهای گوگل عمل می کند می تواند در برابر چشم کاربر واقعیت افزوده را ایجاد کند و مانند عینکهای فیلمهای علمی تخیلی عمل کند.

    شرکت ایپسون عینک فناورانه ای را عرضه کرده است که با پشت سر گذاشتن تمام رقبا راه واقعیت افزوده را به بازار عینک باز می کند.

    این دستگاه که با قیمت حدود 600 یورو وارد بازار می شود چشم انداز را به اندازه یک نمایشگر 320 اینچی از فاصله 20 متری شبیه سازی می کند و سپس به واقعیت شبیه سازی شده اطلاعات دلخواه کاربر را که از وب جمع آوری کرده می افزاید.

    محصول جدید شرکت ایپسون که BT-100 Moverio نام دارد از سیستم عامل آندروئید 2.2 فرویو و سرویسهای گوگل استفاده می کند.

    ایپسون BT-100 Moverio که یادآور عینکهای فیلمهای علمی تخیلی است دارای حافظه داخلی 4 گیگابایتی با یک شکاف کارت حافظه "میکرو SD" حداکثر 32 گیگابایت و امکان اتصال به اینترنت از طریق "وای- فای" است. شارژ باکتری این عینک حداکثر 6 ساعت به طول می انجامد.



    عینک BT-100 Moverio به همراه دستگاه کنترل کننده آن

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • فواید لبخند زدن


    لبخند زدن استرس را از بین می برد

    وقتی استرس دارید لبخند بزنید.

    با این کار استرستان کمتر می شود

     و می توانید برای بهبود اوضاع وارد عمل شوید.

                                       لبخند زدن سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند

    به این دلیل عملکرد ایمنی بدن تقویت می شود

     که شما احساس آرامش بیشتری دارید.

    با لبخند زدن از ابتلا به آنفلونزا وسرماخوردگی جلوگیری کنید.

    بقیه در ادامه مطلب

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • اس ام اس مخصوص ایام شهادت حضرت فاطمه (س)

    اس ام اس مخصوص ایام شهادت حضرت فاطمه (س) www.taknaz.ir
     
     

    نام زهرا قفل دل وا می‌کند
    دیده را از اشک دریا می‌کند
    نام زهرا هر کسی بر دل نوشت
    می‌رود روز جزا سوی بهشت

    ***

    مرو مادر دلم طاقت نداره
    دلم بعد از تو خیلی بی قراره
    مگه بابام علی شب های بی تو
    سرم رو روی زانوهاش بذاره

    ***
    ایام شهادت بانوی آب و آیینه و آفتاب تسلیت باد.

    ***

          بقیه در ادامه مطلب                                                  

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • تکرار تركیدگی چرخ های هواپیما در فرودگاه مشهد

    تکرار تركیدگی چرخ های هواپیما در فرودگاه مشهد www.taknaz.ir

    پرواز شماره 1059 كرمان-مشهد ظهر امروز هنگام نشستن بر روی باند فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد دچار تركیدگی لاستیك شد.

    به گزارش باشگاه خبرنگاران، یك منبع آگاه كه خواست نامش فاش نشود گفت: این پرواز متعلق به شركت هواپیمایی ماهان با حدود 200 مسافر بود كه ساعت 12 امروز پس از نشستن روی باند فرودگاه، دچار نقص فنی شد.

    به گفته او هم اكنون كادر فنی در حال تعمیر هواپیما هستند و تا یك ساعت آینده این هواپیما در چرخه پروازهای فرودگاه قرار می گیرد. هم اكنون مسافران پرواز مشهد-كرمان كه قرار بود با این پرواز سفر كنند با پرواز جایگزین عازم كرمان شدند.

    خوشبختانه این حادثه خسارتی در پی نداشت.

     

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • ساكت‌ترین مكان ساخته شده دنیا + عکس

    ساكت‌ترین مكان ساخته شده دنیا + عکس www.taknaz.ir

    اگرچه سكوت همیشه با ارزش تصور شده اما اتاقی در آمریكا وجود دارد كه به دلیل سكوت بسیار بالای آن تنها برای زمان كوتاهی قابل تحمل است.

    به گزارش تک ناز به نقل از ایسنا، طولانی‌ترین زمانی كه انسان می‌تواند در «اتاق بدون پژواك» كتابخانه اورفیلد در جنوب مینیاپولیس دوام بیاورد، تنها 45 دقیقه است.

    این اتاق تا 99.99 درصد جاذب صدا بوده و ركورد گینس را برای ساكت‌ترین مكان جهان در اختیار دارد؛ اما اقامت طولانی در آن در برخی موارد فرد را دچار اوهام می‌كند. این اتاق خاصیت فوق سكوت خود را از طریق مثلثهای صوتی پشم شیشه، دیوارهای دو طرفه عایق‌دار فلزی و سیمان بدست آورده است.

    ساکت ترین اتاق جهان


    به گفته سازندگان، در زمان حضور در این اتاق بدون پژواك، به قدری سكوت وجود دارد كه گوش‌ها با آن سازگار شده و می‌توان صداهایی مانند ضربان قلب و حتی شش‌ها و معده را شنید.

    جهت‌یابی در این اتاق تاریك ناممكن بوده، از این رو باید در آن روی یك صندلی نشست.

    این اتاق توسط شركت‌های بسیاری در آمریكا مانند ناسا كاربرد داشته كه از آن برای آزمایش فضانوردان استفاده می‌كنند. در این آزمایشات فرد درون محفظه پر از آب معلق مانده تا مدت زمان سلامت ذهنی آنها قبل از دچار توهم و خیال شدن سنجیده شود.

    همچنین سازندگان محصولات برای سنجش صدای محصولات خود و همچنین تعیین كیفیت صوتی از این اتاق بهره می‌برند.

    برای مثال شركت موتورسازی هارلی دیویدسون از این اتاق برای كم صدا كردن موتورهای خود استفاه می‌كند.

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • 16 واقعیت عجیب در مورد بدن انسان

    شما چقدر در مورد بدن خود می دانید ؟ در این مطلب با ۱۶ واقعیت غیرمعمول در مورد بدنتان روبرو خواهید شد . مواردی که به نظرم کمتر به آنها اشاره شده است .
     
    16 واقعیت عجیب در مورد بدن انسان  www.taknaz.ir


    ۱ - اثر زبان
    اثر خطوط و اشکال روی زبان درست همانند اثر انگشت عمل میکند . یعنی هر انسانی خطوطی کاملا منحصر به فرد روی زبانش دارد . از این رو اثر زبان میتواند به عنوان یکی از فاکتورهای تشخیص هویت مورد استفاده قرار بگیرد.

    ۲ - پوست انداختن
    انسان نیز مانند دیگر پستانداران در هر هر لحظه در حال پوست انداختن است . طبق تحقیقات انسان در هر ساعت ۶۰۰ هزار ذره از پوست خود را در فضا پراکنده میکند . این مقدار برابر هفتصد گرم پوست در هر سال می باشد . به صورت میانگین انسان در سن هفتاد سالگی تقریبا به میزان پنجاه کیلوگرم پوست اندازی کرده است .

    ۳ - تعداد استخوان ها
    جالب است بدانید که کودک انسان تعداد بیشتری استخوان نسبت به یک فرد بزرگسال دارد .ما زندگی مان را با ۳۵۰ استخوان شروع میکنیم ،اما در طول دوره رشد تا سن بلوغ به علت پیوستن استخوان ها به یکدیگر این مقدار به ۲۰۶ عدد استخوان کاهش پیدا میکند .

    ۴ - تغییرات معده
    هر سه یا چهار روز یکبار تغییراتی در معده شما بوجود می آید. اسیدهای قوی که معده برای هضم غذا به کار میگیرد ، باعث تاثیراتی روی خود آن نیز می شود . البته معده مکانیزمی برای جلوگیری از هضم کامل خود دارد .

    ۵ - حافظه بویایی
    حس بویایی ما به قدرت حس بویایی سگ سانان نمی باشد اما با این حال میتوانیم ۵۰ هزار رایحه مختلف را به خاطر بسپاریم.

    ۶ - طول روده باریک
    طول روده های باریک تقریبا ۴ برابر بلندتر از قد متوسط انسان است . اگر روده های باریک به شکل کنونی خود نبودند ، طول آن ها به ۵ تا ۷ متر می رسید .

    ۷ - باکتری ها
    در هر اینچ مربع از پوست بدن انسان نزدیک به ۳۲ میلیون باکتری زندگی میکنند . خوش بختانه اکثریت این باکتری ها بی ضرر می باشند.

    ۸ - بوی پا
    منشا بوی پا ، مثل بوی زیربغل غدد عرقی می باشند . در یک جفت پا ۵۰۰ هزار غده تولید غرق در حال فعالیت می باشند که میتوانند روزانه نیم لیتر عرق تولید کنند.

    ۹ - سرعت عطسه
    هوایی که موقع عطسه کردن از دهان خارج میشود بالغ بر ۱۶۰ کیلومتر در ساعت سرعت دارد.عطسه کردن فشار بسیار زیادی به بدن تحمیل میکند. محال است که بتوانید چشمان خود را هنگام عطسه باز نگه دارید.

    ۱۰ - مسیر خون
    خون مسیر زیادی را در هر لحظه در بدنتان طی میکند . تقریبا نزدیک به ۱۰۰ هزار کیلومتر مسیر خونی در بدن وجود دارد . قلب این عضو حیاتی و پرکار بدن روزانه دو هزار گالن خون (برابر با ۷۵۰۰ لیتر) را در این مسیرها پمپاژ میکند.

    ۱۱ - مقدار بزاق
    شما مایل به شنا در آب بزاق دهانتان نیستید ،اما جالب است بدانید که هر شخص به طور میانگین در طول زندگی اش نزدیک به ۲۴ هزار لیتر بزاق تولید میکند . این مقدار برای پرکردن دو استخر شنا کافیست.

    ۱۲ - صدای خر و پف
    بعد از سن ۶۰ سالگی ، شصت درصد مردان و چهل درصد از خانوم ها شروع به خر و پف خواهند کرد.صدای خر و پف میتواند تا حد کرکردن پیش برود. عموما ً صدای خر و پف ۶۰ دسیبل می باشد که یعنی به بلندی صدای صحبت کردن معمولی  اما این صدا میتواند تا ۸۰ دسیبل نیز پیش برود. ۸۰ دسیبل  یعنی صدای یک دریل بادی که در حال نفوذ به بتن است . صدای بالای ۸۵ دسیبل برای گوش انسان بسیار مضر میباشد و ممکن است باعث کری شود.

    ۱۳ - رنگ و تراکم مو
    هیچ میدانستید تراکم موی سر را از روی رنگ آن میشود تخمین زد؟ به طور میانگین هر انسان ۱۰۰ هزار پیاز مو روی سرش دارد . هرکدام از این پیازهای مو در طول زندگی انسان قادر به تولید ۲۰ تار مو میباشند. افرادی که موهای بلوند دارند از بیشترین میزان پیاز مو در مقایسه با دیگر رنگ ها سود میبرند، در نتیجه ایشان موهای پرپشت تری خواهند داشت. تعداد میانگین پیاز مو برای موهای بلوند ۱۴۶ هزار ، برای موهای مشکی ۱۱۰ هزار ، برای موهای قهوه ای ۱۰۰ هزار و در آخرین رده برای موهای قرمز ۸۶ هزار عدد میباشد .

    ۱۴ - رشد ناخن ها
    اگر ناخن های دست تان نسبت به ناخن پای شما خیلی زودتر رشد میکند این کاملا طبیعی است . ناخن هایی که بیشتر در معرض استفاده قرار میگیرند زودتر رشد میکنند. ناخن انگشت های بلندتر و دستی که با آن مینویسید بیشترین رشد را دارند. به طور میانگین ناخن ها در هر ماه به اندازه یک دهم اینچ رشد میکنند.

    ۱۵ - وزن سر
    جای تعجب ندارد که سر نوزادان کمی برای بدن آنها سنگینی میکند.سر هنگام تولد یک چهارم طول بدن را تشکیل میدهد . زمان بزرگسالی این طول به یک هشتم از درازای کلی بدن تقلیل می یابد.

    ۱۶ - نیاز به خواب
    شاید بعضی اوقات بگویید که دارم از شدت خواب میمیرم ، اما به معنای کلمه منطوری نداشته اید . شما بدون خوردن غذا تا هفته ها زنده میمانید ، اما بعد از ۱۱ روز نخوابیدن ، برای همیشه به خواب خواهید رفت.
     

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • استقبال مرد 6 متری از احمدی‌ نژاد (عکس)

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • دانلود کتاب استانداردهای طراحی و تولید وب سایت

    نام کتاب :  استانداردهای طراحی و تولید وب سایت

    نویسنده : وحید قربانی

    ناشر جوان 97

    استاندارد طراحی صفحات وب ‎

    زبان کتاب :  پارسی

    تعداد صفحه :  ۱۱۶

    قالب کتاب : PDF

    حجم فایل :  ۲,۰۲۰   کیلوبایت

    توضیحات : همواره دلایل مفیدی برای توسعه دهندگان وب وجود دارد که با استانداردهای وب هماهنگ باشند. برای نمونه موتورهای جستجو می‌توانند کار فهرست کردن سایتها را بهتر انجام دهند. استفاده از کدهای مختص یک مرورگر اغلب کار طراحی یک صفحه را دوبرابر یا سه برابر می‌کند. در کتاب استاندارد های طراحی و تولید وب سایت شما با استاندارد های روز طراحی وب آشنا خواهید شد.

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • مخشصات فنی Galaxy S III سامسونگ لو رفت

    در میان همه خبرهای مربوط به نمایشگاه بارسلون، این یکی مربوط به نمایشگاه نمی شود. اما در این گیر و دار، سایت BGR ادعا می کند به مشخصات فنی اصلی گلکسی S III دست یافته است.

    تلفنی که قرار است چند وقت دیگر و در ماه می در یک مراسم مجزا توسط سامسونگ معرفی بشود. به هر صورت «بی جی آر» می گوید اینها مشخصات فنی قطعی این تلفن هستند:
    - پردازشگر ۱٫۵GHz چهار هسته ای Exynos ساخت سامسونگ.
    - نمایشگر ۴٫۸ اینچی تمام اچ دی ۱۰۸۰p با نسبت ۱۶:۹
    - دوربین جلویی ۲ مگاپیکسلی و دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی.
    - بدنه سرامیکی
    - پشتیبانی از نسل چهارم شبکه موبایل LTE
    - اندروید ۴٫۰

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • میز بیلیارد فقرا !+ عکس


  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • امان از دست این ایرانسل ( عکس)

    این مورد چند بار واسه خودم اتفاق افتاده !!
    شما چطور؟؟؟؟امان از دست این تبلیغات ( عکس) www.taknaz.ir
     
    امان از دست این تبلیغات ( عکس) www.taknaz.ir

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • دبی در شب از فضا (عکس)

    این تصویر از فضا توسط ناسا (سازمان فضایی آمریکا) در روز 22 فوریه 2012 عکس برداری شده است.
     

    دبی در شب از فضا (عکس) www.taknaz.ir

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • ورود نسل جدید عینک 3 بعدی به بازار+عکس

    خبرگزاری مهر: عینک جدیدی که به تازگی وارد بازار شده است و برپایه سیستم عامل آندروئید و سرویسهای گوگل عمل می کند می تواند در برابر چشم کاربر واقعیت افزوده را ایجاد کند و مانند عینکهای فیلمهای علمی تخیلی عمل کند.

    شرکت ایپسون عینک فناورانه ای را عرضه کرده است که با پشت سر گذاشتن تمام رقبا راه واقعیت افزوده را به بازار عینک باز می کند.

    این دستگاه که با قیمت حدود 600 یورو وارد بازار می شود چشم انداز را به اندازه یک نمایشگر 320 اینچی از فاصله 20 متری شبیه سازی می کند و سپس به واقعیت شبیه سازی شده اطلاعات دلخواه کاربر را که از وب جمع آوری کرده می افزاید.

    محصول جدید شرکت ایپسون که BT-100 Moverio نام دارد از سیستم عامل آندروئید 2.2 فرویو و سرویسهای گوگل استفاده می کند.

    ایپسون BT-100 Moverio که یادآور عینکهای فیلمهای علمی تخیلی است دارای حافظه داخلی 4 گیگابایتی با یک شکاف کارت حافظه "میکرو SD" حداکثر 32 گیگابایت و امکان اتصال به اینترنت از طریق "وای- فای" است. شارژ باکتری این عینک حداکثر 6 ساعت به طول می انجامد.



    عینک BT-100 Moverio به همراه دستگاه کنترل کننده آن

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • فواید لبخند زدن


    لبخند زدن استرس را از بین می برد

    وقتی استرس دارید لبخند بزنید.

    با این کار استرستان کمتر می شود

     و می توانید برای بهبود اوضاع وارد عمل شوید.

                                       لبخند زدن سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند

    به این دلیل عملکرد ایمنی بدن تقویت می شود

     که شما احساس آرامش بیشتری دارید.

    با لبخند زدن از ابتلا به آنفلونزا وسرماخوردگی جلوگیری کنید.

    بقیه در ادامه مطلب

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • اس ام اس مخصوص ایام شهادت حضرت فاطمه (س)

    اس ام اس مخصوص ایام شهادت حضرت فاطمه (س) www.taknaz.ir
     
     

    نام زهرا قفل دل وا می‌کند
    دیده را از اشک دریا می‌کند
    نام زهرا هر کسی بر دل نوشت
    می‌رود روز جزا سوی بهشت

    ***

    مرو مادر دلم طاقت نداره
    دلم بعد از تو خیلی بی قراره
    مگه بابام علی شب های بی تو
    سرم رو روی زانوهاش بذاره

    ***
    ایام شهادت بانوی آب و آیینه و آفتاب تسلیت باد.

    ***

          بقیه در ادامه مطلب                                                  

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • تکرار تركیدگی چرخ های هواپیما در فرودگاه مشهد

    تکرار تركیدگی چرخ های هواپیما در فرودگاه مشهد www.taknaz.ir

    پرواز شماره 1059 كرمان-مشهد ظهر امروز هنگام نشستن بر روی باند فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد دچار تركیدگی لاستیك شد.

    به گزارش باشگاه خبرنگاران، یك منبع آگاه كه خواست نامش فاش نشود گفت: این پرواز متعلق به شركت هواپیمایی ماهان با حدود 200 مسافر بود كه ساعت 12 امروز پس از نشستن روی باند فرودگاه، دچار نقص فنی شد.

    به گفته او هم اكنون كادر فنی در حال تعمیر هواپیما هستند و تا یك ساعت آینده این هواپیما در چرخه پروازهای فرودگاه قرار می گیرد. هم اكنون مسافران پرواز مشهد-كرمان كه قرار بود با این پرواز سفر كنند با پرواز جایگزین عازم كرمان شدند.

    خوشبختانه این حادثه خسارتی در پی نداشت.

     

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • ساكت‌ترین مكان ساخته شده دنیا + عکس

    ساكت‌ترین مكان ساخته شده دنیا + عکس www.taknaz.ir

    اگرچه سكوت همیشه با ارزش تصور شده اما اتاقی در آمریكا وجود دارد كه به دلیل سكوت بسیار بالای آن تنها برای زمان كوتاهی قابل تحمل است.

    به گزارش تک ناز به نقل از ایسنا، طولانی‌ترین زمانی كه انسان می‌تواند در «اتاق بدون پژواك» كتابخانه اورفیلد در جنوب مینیاپولیس دوام بیاورد، تنها 45 دقیقه است.

    این اتاق تا 99.99 درصد جاذب صدا بوده و ركورد گینس را برای ساكت‌ترین مكان جهان در اختیار دارد؛ اما اقامت طولانی در آن در برخی موارد فرد را دچار اوهام می‌كند. این اتاق خاصیت فوق سكوت خود را از طریق مثلثهای صوتی پشم شیشه، دیوارهای دو طرفه عایق‌دار فلزی و سیمان بدست آورده است.

    ساکت ترین اتاق جهان


    به گفته سازندگان، در زمان حضور در این اتاق بدون پژواك، به قدری سكوت وجود دارد كه گوش‌ها با آن سازگار شده و می‌توان صداهایی مانند ضربان قلب و حتی شش‌ها و معده را شنید.

    جهت‌یابی در این اتاق تاریك ناممكن بوده، از این رو باید در آن روی یك صندلی نشست.

    این اتاق توسط شركت‌های بسیاری در آمریكا مانند ناسا كاربرد داشته كه از آن برای آزمایش فضانوردان استفاده می‌كنند. در این آزمایشات فرد درون محفظه پر از آب معلق مانده تا مدت زمان سلامت ذهنی آنها قبل از دچار توهم و خیال شدن سنجیده شود.

    همچنین سازندگان محصولات برای سنجش صدای محصولات خود و همچنین تعیین كیفیت صوتی از این اتاق بهره می‌برند.

    برای مثال شركت موتورسازی هارلی دیویدسون از این اتاق برای كم صدا كردن موتورهای خود استفاه می‌كند.

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • عکس دلخراش از خورده شدن کودکی توسط کوسه اگر ناراحت قلبی دارین نگاه نکنید

    عکس دلخراش از خورده شدن کودکی توسط کوسه اگر ناراحت قلبی دارین نگاه نکنید

    در ادامه مطلب

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • دانلود VSO Media Player v0.99 نمایش فیلم ها با بهترین کیفیت

    دانلود VSO Media Player v0.99 نمایش فیلم ها با بهترین کیفیت


    نرم افزار VSO Media Player پلیری ساده و سبک با قابلیت پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری با بهترین کیفیت ممکن است. نرم افزاری که توانایی پخش اکثر فرمت های ویدئویی از جمله فرمت VSO را هم داشته و به صورت کاملا رایگان برروی سیستم کاربران نصب و اجرا می شود تا تماشای فیلم ها لذت بخش تر از گذشته باشد. سهولت در اجرای فایل های صوتی و تصویری با استفاده از Drag&Drop ، پشتیبانی از جدیدترین تکنولوژی های صوتی و تصویری ، نمایش دی وی دی فیلم ها با بهترین کیفیت ممکن و هماهنگی با پردازنده های چند هسته ای از مواردی هستند که در این نرم افزار دیده می شوند.
    با توجه به حجم مناسبی که VSO Media Player دارد اکثر کاربران می توانند آن را دانلود نموده و از اجرای آن و تماشای فیلم ها لذت ببرند. ساخت Play List و هماهنگی با انواع دیسک های Blu-ray برای پخش نسل جدید دیسک های نوری هم از جمله دیگر قابلیت هایی هستند که می توان به آن ها اشاره نمود.


    قابلیت های کلیدی نرم افزار VSO Media Player v0.99:
    - سازگاری با انواع فرمت های صوتی و تصویری
    - واسط کاربری جالب و استفاده ساده از نرم افزار
    - پشتیبانی از Drag & Drop برای اجرای ساده موزیک ها و فیلم ها
    - هماهنگی با انواع دیسک های نوری
    - نمایش فیلم ها با بهترین کیفیت ممکن
    - استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها در اجرای فایل ها
    - هماهنگی با پردازنده های چند هسته ای
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • تم بسیار زیبا و جذاب HAWX Theme – ویندوز ۷

    تم جذاب و بسیار دیدنی HAWX Theme مخصوص ویندوز ۷ را برای شما عزیزان  قرار داده ایم. امیدواریم این تم بسیار زیبا مورد قبول شما عزیزان در دانلودها واقع شود.

     

    HAWX Theme تم بسیار زیبا و جذاب HAWX Theme   ویندوز 7

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • طالع بینی سال ها و حیوانات !

    طالع بینی ازدواج, فال ازدواج, طالع بینی روزانه

    موش:

    متولدین سالهای: , 1279، 1291، 1303، 1315، 1327، 1339، 1351، 1363، 1375، 1387، و ....

    علایق

    رنگ: اُکر , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,  , , , , , , , حیوان: غاز , ,

    گُل:آفتاب گردان , , , , , , , , , , , , , , , , , درخت: بلوط

    رایحه: چوب , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,  , گیاه: رزماری

    طعم: تند و بامزه , , , , , , , , , , , ,  , , , ادویه: گشنیز

    جواهر تولد: زمرد سبز , , , , , , , , , فلز: برنز

     

    شعار موش: ,"من فرمانروایی می کنم"

    گرچه در نگاه مردم موش به هیچ وجه قابل ستایش نیست، و حتی در بسیاری از ضرب المثل های چینی مایه رسوایی قلمداد شده است، اما در راس علائم طالع بینی چینی قرار گرفته است. این علامت، حیوانی با روحیه، هوش، زیرکی، ظرافت، انعطاف پذیری، و سرزندگی بسیار می باشد.

    افراد تحت این علامت معمولاً افرادی تیزهوش هستند که طالب جمع آوری ثروت و رسیدن به موفقیت هستند. افراد زیادی هستند که می توانند به زندگی آنها شانس بیاورند. از اینرو، با وجود خجالت ذاتی، بسیار با دیگران می جوسند و با آنها خوب کنار می آیند.

    بهترین جفت: , اژدها، میمون

    بدترین جفت: , بُز، اسب، خرگوش، خروس

     

    ---------------------------------------------------------------------------


     

    گاو:

    متولدین سالهای: , 1280، 1292، 1304، 1316، 1328، 1340، 1352، 1364، 1376، 1388، و .....

    علایق:

    رنگ: آبی تیره , , , , , , , , , , , , , , , , حیوان: خرس

    گُل: داودی , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , درخت: گلابی

    رایحه: شالیمار , , , , , , , , , , , , , , , گیاه: مریم گلی

    طعم: شیرین , , , , , , , , , , , , , , , , , , ادویه: گشنیز

    جواهر تولد: لاجورد , , , , , , , , , , , فلز: مس

    عدد شانس: 1 , , , , , , , , , , , , , , , , , آلت موسیقی: شیپور

     

    شعار گاو: , "من پشتکار دارم"

    گاو جثه بسیار بزرگی دارد. مردم معمولاً از گاو برای نشان دادن یک چیز بزرگ استفاده می کنند. گاو حیوانی کوشا، ساده، صادق، رک و روراست است.

    افرادی که تحت این علامت به دنیا آمده اند، افرادی صادق، صبور، زحمت کش، سرسخت، و با قدرت ارتباطی پایین هستند. رئیسانشان معمولاً هیچوقت پی به توانایی های آنها نمی برند. در سنین پیری، به خوشبختی خواهند رسید. زنان این علامت معمولاً همسرانی خوب می شوند که به تحصیل فرزندان خود بسیار اهمیت می دهند.

    بهترین جفت:  موش، مار، خروس

    بدترین جفت:  اژدها، اسب، بُز، سگ، خرگوش

     

    ---------------------------------------------------------------------------


     

    ببر:

    متولدین سالهای: , 1281، 1293، 1305، 1317، 1329، 1341، 1353، 1365، 1377، 1389، و .....

    علایق:

    رنگ: قرمز روشن , , , , , , , , , , , , , , , حیوان: ببر

    گُل: میخک صدپَر , , , , , , , , , , , , , , , , درخت: چنار

    رایحه: یاسمین , , , , , , , , , , , , , , , , , گیاه: آویشن

    طعم: شیرین , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ادویه: دارچین

    جواهر تولد: یاقوت , , , , , , , , , , , , فلز: طلا

    عدد شانس: 7 , , , , , , , , , , , , , , , , , آلت موسیقی: ترومپِت

     

    شعار ببر: , "من پیروز می شوم"

    گفته می شود که ببرها حیواناتیشجاع، بیرحم، قوی، و وحشت آور هستند و سمبل قدرت و تکبر می باشند. در زمانهای قدیم، مردم معمولاً پادشاهان و فرمانروایان را با این حیوان مقایسه می کردند.

    افرادی که تحت این علامت به دنیا آمده اند، افرادی شکیبا، ثابت قدم، دلیر، و قابل احترام هستند. در میانسالی، زندگی متغیر و نامتعادلی خواهند داشت، اما بعد آینده و سرنوشتی بسیار روشن در انتظار آنها خواهد بود. آنها افرادی باهوش، باوفا، و باتقوا هستند.

    بهترین جفت:  اسب، سگ

    بدترین جفت: مار، میمون

     

    ---------------------------------------------------------------------------


     

    خرگوش یا گربه:

    متولدین سالهای: , 1282، 1294، 1306، 1318، 1330، 1342، 1354، 1366، 1378، 1390، و ......

    علایق:

    رنگ: خاکستری , , , , , , , , , , , , , , , , , , حیوان: ماهی

    گُل: رُز , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , درخت: صنوبر

    رایحه: شالیمار , , , , , , , , , , , , , , , ,  , گیاه: ترخون

    طعم: تند , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ادویه: فلفل

    جواهر تولد: یاقوت کبود , , , , , , , فلز: برنز

    عدد شانس: 4 , , , , , , , , , , , , , , , , , , آلت موسیقی: پیانو

     

    شعار خرگوش: , "من عقب نشینی می کنم"

    برای زمانهای طولانی خرگوش برای چینی ها سمبل امید بوده است. خرگوش حیوانی ظریف و دوست داشتنی است. در چین به نوزادان تازه به دنیا آمده تصاویری از خرگوش هدیه می دهند تا او زندگی سراسر آرامش و خوشبختی داشته باشد.

    افراد تحت این علامت، افرادی نجیب، ملایم، حساس، باحیا، و مهربان هستند. این افراد از حافظه ی خوبی هم برخوردارند. آنها عاشق گفتگو و ارتباط با دیگران با شوخ طبعی هستند. آنها می دانند که چطور باید زندگیشان را رمانتیک کنند. معمولاً پولشان را در جایی سرمایه گذاری می کنند که باعث شکست کارشان می شود.

    بهترین جفت:سگ، بُز، خوک

    بدترین جفت: موش، گاو، اژدها، خروس، اسب

     

    ---------------------------------------------------------------------------


     

    اژدها:

    متولدین سالهای: , 1383، 1295، 1307، 1319، 1331، 1343، 1355، 1367، 1379، 1391، و .......

    علایق:

    رنگ: طلایی , , , , , , , , , , , , , , , , , , حیوان: میمون

    گُل: رُز , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,  , , , , درخت: سرخ چوب

    رایحه: سبزی , , , , , , , , , , , , , , , , , گیاه: شوید

    طعم: پرادویه , , , , , , , , , , , ,  , , , , , ادویه: هِل

    جواهر تولد: یاقوت , , , , , , , , , , , فلز: نقره

    عدد شانس: 2 , , , , , , , , , , , , , , , , آلت موسیقی: قره نی

     

    شعار اژدها: "من سلطنت می کنم"

    اژدها شهرت بسیار بالایی در فرهنگ چینی دارد. این حیوان سمبل قدرت، اقتدار، مقام، احترام، شانس، موفقیت، و ظرفیت می باشد. در گذشته پادشاهان چینی خود را اژدها می نامیدند و تاجشان "تاج اژدها" نامیده می شد.

    افراد تحت این علامت، افرادی سرزنده، پرانرژی، و خوش شانس هستند. آنها معمولاً به کمال می رسند و قادرند فرمانروایان حکومت شوند. زمانیکه با مشکلی برخورد می کنند، به هیچ وجه ناامید نمی شوند. کمی خودبین و کم صبر هستند.

    بهترین جفت: موش، میمون

    بدترین جفت: سگ، گاو، اژدها، خرگوش

     

    ---------------------------------------------------------------------------


     

    مار:

    متولدین سالهای: , 1284، 1296، 1308، 1320، 1332، 1344، 1356، 1368، 1380، 1392، و.......

    علایق:

    رنگ: آبی یخی , , , , , , , ,  , , , , , , , , ,  , , , حیوان: قمری

    گُل: کاملیا , , , , , , , , , , , , , , ,  , , , , , , , ,  , , , درخت: نخل

    رایحه: مُشک , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , گیاه: رازیانه

    طعم: تلخ و شیرین , , , , , , , ,  , , , , ,  , , , ادویه: کاری

    جواهر تولد: عین الشمس , , , ,  , , , , فلز: پلاتین

    عدد شانس: 3 , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,  , , , , آلت موسیقی: ویولن

     

    شعار مار: "من احساس می کنم"

    در طالع بینی چینی، مار پس از اژدها آورده شده است، اما اهمیت آن به عنوان سمبل پرستش بسیار بالاتر از اژدها است. مار به معنای بدخواهی، شرارت، رمز و راز و همچنین تیزهوشی، غیب گویی، و توانایی تشخیص گیاهان مختلف است.

    افرادی که در سال مار به دنیا آمده اند، معمولاً افرادی خوش اخلاق هستند که قدرت ارتباطی بسیار بالایی دارند. آنها سیرتی مهربان و بخشنده دارند اما گاهاً حسود و بدگمان می شوند. باید مراقب گفتگوهای خود با دیگران باشند چون ممکن است باعث از دست دادن دوستی هایشان شود.

    بهترین جفت:  گاو، خروس

    بدترین جفت: ببر، میمون، خوک

     

    ---------------------------------------------------------------------------


     

    اسب:

    متولدین سالهای: , 1285، 1297، 1309، 1321، 1333، 1345، 1357، 1369، 1381، 1393، و .......

    علایق:

    رنگ: آبنوس , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,  , حیوان: گربه وحشی

    گُل: نرگس , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,  ,  , درخت: غان

    رایحه: گل های وحشی , , , , , , , , , گیاه: جعفری

    طعم: ترش و شیرین , , , , , , , , , , , , , ادویه: میخک

    جواهر تولد: یاقوت زرد , , , ,  , , , , , , فلز: نقره

    عدد شانس: 8 , , , , , , , , , , , , , , , , ,  , , , آلت موسیقی: صدای انسان

     

    شعار اسب: "من اداره می کنم"

    خصوصیات اسب، شخصیت ملی مردم چین است، که برای پیشرقت خود مصرانه و باپشتکار تلاش می کنند. او حیوانی پرانرژی، روشن، دلسوز، مهربان، باهوش، و توانا است.

    افرادی که در سال اسب متولد شده اند، مهارت های ارتباطی را به طور ذاتی می دانند و همیشه دوست دارند در جمع مورد توجه قرار گیرند. آنها افرادی فعال، دانا، مهربان با دیگران هستند و دوست دارند در کارهای مخاطره آمیز شرکت کنند. آنها قادر به تحمل محدودیت بیش از حد نیستند. زمانیکه شکست می خورند، بدبین می شوند.

    بهترین جفت:ببر، بُز، سگ

    بدترین جفت: موش، گاو، خرگوش، اسب

     

    ---------------------------------------------------------------------------

     

     

    بُز:

    متولدین سالهای: , 1286، 1298، 1310، 1322، 1334، 1346، 1358، 1370، 1382، 1394، و ........

    علایق:

    رنگ: سبز روشن , , , , , , , , , , , , , , , , حیوان: بلبل

    گُل: نرگس , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,  , , , درخت: توسه

    رایحه: شکوفه سیب , , , , , , , , , , , , گیاه: نعناع

    طعم: ملایم , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,  , ادویه: زعفران

    جواهر تولد: یاقوت کبود , , , , , , ,  , فلز: آلومینیوم

    عدد شانس: 12 , , , , , , , , , , , , , , , , , , آلت موسیقی: چنگ

     

    شعار بُز: "من متکی می شوم"

    این علامت که گوسفند نیز خوانده می شود، حیوانی است که مردم بسیار دوست می دارند. او حیوانی آرام و نجیب است که فایده های بسیار زیادی به انسان می رساند.

    افرادی که در سال بُِز به دنیا آمده اند، افرادی حساس، مودب، دانا، و دلسوز و بامحبت هستند. علاقه بسیار زیادی به هنر و زیبایی دارند. درمذهب معتقد و خواستار آرامش در زندگی می باشند. در کار و تجارت بسیار بااحتیاط قدم برمی دارند و افرادی صرفه جو و اقتصاددان هستند. آنها باید از تردید و ناامیدی و بدبینی دوری کنند.

    بهترین جفت: خرگوش، اسب، خوک

    بدترین جفت: موش، گاو، سگ

     

    ---------------------------------------------------------------------------


     

    میمون:

    متولدین سالهای: , 1287، 1299، 1311، 1323، 1335، 1347، 1359، 1371، 1383، 1395، و........

     

    علایق:

    رنگ: زرد , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,  , , , , حیوان: ببر

    گُل: قاصدک , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,  , , , درخت: چنار

    رایحه: یاسمین , , , , , , , , , , , , , , , ,  , , , گیاه: آویشن

    طعم: شیرین , , , , , , , , , , , , , , , , , ,  , , , , ادویه: دارچین

    جواهر تولد: چشم گربه ای , , , , , , فلز: طلا

    عدد شانس: 10 , , , , , , , , , , , , , , , , ,  , , آلت موسیقی: گیتار

     

    شعار میمون: "من تفریح می کنم"

    میمون حیوانی بسیار باهوش است. مردم معمولاً این حیوان را با آدم های زیرک و باهوش مقایسه می کنند. این حیوانی بسیار فرخنده و مبارک است که سمبل شانس نیز می باشد.

    اکثر افراد متولد سال میمون افرادی سرزنده، قابل انعطاف، و پرذوق و استعداد می باشند. آنها عاشق تحرک و ورزش هستند. آنها برای کمک کردن به دیگران، کار خود را کنار میگذارند. آنها استعداد زیادی در نمایش دادن خود دارند. در کار، خلاقیت بسیار فوق العاده ای از خود بروز می دهند. اگر دهن بینی و کم طاقتی خود را کنار بگذارند، به موفقیت های چشمگیری نائل خواهند شد.

    بهترین جفت:موش، اژدها

    بدترین جفت:ببر، مار، خوک

     

    ---------------------------------------------------------------------------

     

     

    خروس:

    متولدین سالهای: , 1288، 1300، 1312، 1324، 1336، 1348، 1360، 1372، 1384، 1396، و .......

    علایق:

    رنگ: بنفش , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , حیوان: آهو

    گُل: داودی , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , درخت: بلوط

    رایحه: مر , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,  , , گیاه: مرزه

    طعم: شیرین , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ادویه: فلفل سفید

    جواهر تولد: یاقوت زرد , , , , , , , , فلز: روی

    عدد شانس: 6 , , , , , , , , , , , , , , , , , , آلت موسیقی: قره نی

     

    شعار خروس:  "من بهتر می دانم"

    خروس سمبل وفاداری و وقت شناسی است. برای گذشتگان که ساعت شماطه ای نداشتند، بانگ خروس اهمیت ویژه ای داشته است و مردم را بیدار می کرده است.

    افرادی که در سال خروس به دنیا آمده اند، افرادی صادق، روشن، ارتباطی، جاه طلب، و بامحبتند. ممکن است خیلی زود به چیزی علاقه مند شوند، اما سریع آن را فراموش می کنند. انها از عزت نفس بسیار بالایی برخوردارند و خیلی کم به دیگران متکی می شوند. ازآنجا که اکثر خروس ها ذاتاً مردمانی خوش تیپ و زیبا هستند، خواهان فراوان دارند. اگر بتوانند از غرور خود کم کنند، بیشتر پیشرفت خواهند کرد.

    بهترین جفت: گاو، اژدها، مار

    بدترین جفت: خروس، سگ، خرگوش

     

    ---------------------------------------------------------------------------


     

    سگ:

    متولدین سالهای: , 1289، 1301، 1313، 1325، 1337، 1349، 1361، 1373، 1385، 1397، و ..........

    علایق:

    رنگ: فیروزه ای , , , , , , , , , , , , , , , حیوان: سگ یا گوسفند

    گُل: همیشه بهار , , , , , , , , , , , , , درخت: گیلاس

    رایحه: حنا , , , , , , , , , , , , , , ,  , , , , , گیاه: مرزنگوش

    طعم: گوشتی , , , , , , , , , , , , , , , , ادویه: میخک

    جواهر تولد: یاقوت , , , , , , , , , , , , فلز: سرب

    عدد شانس: 9 , , , , , , , , , , , , , , , , , آلت موسیقی: گیتار

     

    شعار سگ:  "من نگران هستم"

    سگ دوست انسان است که می تواند او را درک کند و از او اطاعت کند، چه صاحبش ثروتمند باشد و چه فقیر. چینی ها سگ را حیوانی فرخنده و مبارک می دانند. اگر سگی وارد خانه ای شود، صاحبخانه با آغوش باز او را خواهد پذیرفت.

    افرادی که در سال سگ متولد شده اند، شخصیتی راست و درست دارند. آنها در کار و شق وفادار، باجرات، زبردست، باهوش و دلسوز هستند. این افراد اگر بتوانند بی ثباتی خود را رفع و رجو کنند، شانس به سراغشان خواهد آمد.

    بهترین جفت:  ببر، خرگوش، اسب

    بدترین جفت: اژدها، بُز، خروس

     

    ---------------------------------------------------------------------------


     

    خوک:

    متولدین سالهای: , 1290، 1302، 1314، 1326، 1338، 1350، 1362، 1374، 1386، 1398 و .........

    علایق:

    رنگ: ارغوانی , , , , , , , , , , , , ,  , , , , , حیوان: گربه

    گُل: سوسن سفید , , , , , , , , , , , , درخت: اقاقیا

    رایحه: عنبر , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,  , گیاه: پونه

    طعم: شیرین و ترش , , , , , , , , , , , , ادویه: میخک

    جواهر تولد: حجرالاقمر , , , , , , , , , فلز: نقره خالص

    عدد شانس: 5 , , , , , , , , , , , , , , , , , , , آلت موسیقی: چنگ

     

    شعار خوک:  "من حفظ می کنم"

    خوک در درک افکار انسانی به اندازه سگ دانا نیست. عاشق خوردن و خوابیدن و چاق شدن است. از اینرو معمولاً نشانگر تنبلی و بدهیکلی است. از جانب مثبت، بسیار خوش رفتار است و آزاری به دیگران نمی رساند و می تواند برای مردم ثروت و فراوانی بیاورد. آنها از دیرباز سمبل فراوانی و ثروت بوده اند.

    افرادی که در سال خوک متولد شده اند، افرادی صادق و رک گو هستند. آنها ظاهری آرام و قلبی نیرومند دارند، اما کم طاقتند و استقلال ندارند. از آنجا که از حرف زدن غیرمستقیم و در لفافه خوششان نمی آید، غیر اجتماعی به نظر می رسند. اما افرادی خوشبین و مقاوم هستند، و تازمانیکه کاملاً به آنها نزدیک نشده اید، پی به وفاداری و خوش قلبی آنها نخواهید برد.

    بهترین جفت:بُز، خرگوش

    بدترین جفت: مار، خوک، میمون

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • دقیقه 60 هزار تومان دستمزد عادل فردوسی پور!

    دقیقه 60 هزار تومان دستمزد عادل فردوسی پور!  ص  www.taknaz.ir
     
     
     بالاخره بعد از چند هفته حرف و حدیث هدایت شده و بازار گرمی مسبوق به سابقه درباره برنامه تلویزیونی نود، این برنامه همزمان با آغاز لیگ یازدهم، روی آنتن شبکه 3 رفت.

    به نوشته روزنامه وطن امروز، در طول سالیان اخیر، بارها این برنامه محل منازعه اهالی فوتبال با صدا و سیما شده اما سازمان همواره به‌طور قاطع پشت مجری و تهیه‌کننده این برنامه ایستاده است ‌طوری که از حاشیه امن ایجاد شده، مجری برنامه توانست به هرکسی و هر چیزی بتازد و پاسخگو هم نباشد.
    این ولنگاری اما موجب اختلافاتی در خود سازمان صدا و‌سیما هم شد و برخی منتقدان معتقد بودند که تهیه‌کننده نود باید قدری هم پاسخگو باشد اما گوش شنوایی موجود نبود. اینگونه بود که فردوسی‌پور در برنامه زنده، مدیران شبکه را بارها و بارها یک بار برای دادن وقت بیشتر، بار دیگر برای فلان آیتم و... تهدید کرد؛ امری که در طول تاریخ سیما بی‌سابقه است.

    شما تصور کنید مجری برنامه در تعارض با پخش شبکه 3، ناگهان روی آنتن، مدیر شبکه آقای پورمحمدی را خطاب قرار می‌دهد و از او می‌خواهد که درخواستش را حل کند! مدیران منتقد می‌گویند اگر این نوع اتفاقات که توسط فردوسی‌پور باب شده تبدیل به رویه در سازمان شود، سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

    در عین حال، همیشه این بحث مطرح بوده که تهیه‌کننده‌ای که سازمان امتیاز آنتن زنده را در اختیارش گذاشته و پول هنگفتی هم از سازمان دریافت می‌کند، آیا نباید پاسخگو هم باشد؟اصولا یک برنامه تلویزیونی تا چه میزان می‌تواند محل ایجاد نزاع میان اهالی فوتبال شود؟
    برای مثال چندی پیش که گروه حوادث روزنامه وطن امروز گزارشی را درباره سارقان منزل فردوسی‌پور و میزان پول نقد، دلار، یورو و جواهرات به سرقت رفته وی منتشر کرد، در حالی که مستندات آن بر اساس اظهارات خود شاکی در دادسرا تهیه شده بود، این مجری جنجالی که کمتر حریمی برای ورزشکاران قائل است، در تماس‌های متعدد با روزنامه تلاش داشت به نوعی روند اطلاع‌رسانی وطن امروز تغییر کند! همه استدلال فردوسی‌پور این بود که اگر من اینقدر پول نقد در خانه‌ام داشته‌ام... «بابا! وضع ما اینقدرها هم خوب نیست».

    این خود نشان می‌دهد که وقتی چنین حساسیتی درباره مطلب منتشره صفحه حوادث یک روزنامه وجود دارد بسیار بسیار بیشتر باید درباره یک برنامه تلویزیونی حساسیت وجود داشته باشد اما متاسفانه اینگونه نیست. یکی از بازیکنان لیگ برتر چندی‌ پیش ‌گفت: «فردوسی‌پور که بی‌محابا به قرارداد، سقف قرارداد و درآمد و همه چیز ما کار دارد، خودش به عنوان تهیه‌کننده چقدر از تلویزیون دریافت می‌کند؟»

    این سخن بی راه هم نیست. بنا بر اطلاعات دریافتی، فردوسی‌پور سال گذشته برای نود، دقیقه‌ای 60 هزار تومان دریافت می‌کرده که قرار بوده این مبلغ به دقیقه‌ای 100 هزار تومان در سال جاری افزایش پیدا کند که در این صورت، در طول یک سال مبلغی حدود یک میلیارد تومان عایدی او از این برنامه می‌شود که در این صورت باید به او لقب مجری میلیاردی داد.
    اما آیا مجری و تهیه‌کننده برنامه نود در ازای این پول هنگفت دریافتی از بیت‌المال، در برابر منتقدان پاسخگو خواهد بود یا به روش و منش خود ادامه می‌دهد و این برنامه را همچنان در رسانه ملی نگه می‌دارد؟

     
    منبع : روزنامه وطن امروز

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • زمان تحویل سال ۱۳۹۱

    زمان تحویل سال ۱۳۹۱  www.taknaz.ir
     
    زمان تحویل سال ۹۱ در ایران ساعت ۰۸:۴۴:۲۷ صبح روز سه شنبه ۱ فروردین ماه ۱۳۹۱ می باشد

    ————————————
    مطابق با ۲۷ ربیع‌الثانی ۱۴۳۳ هجری قمری
    ————————————-
    همچنین در لس آنجلس ساعت ۲۲:۱۴:۲۷ شب دوشنبه ۱۹ مارس ۲۰۱۲ سال تحویل می شود
    Los Angeles time : Monday March 19 2012
    10:14:27 PM

     

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • دانلود دوبله فارسی انیمیشن تن تن ۲۰۱۲ The Adventures of Tintin

    |دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

    |انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت فوق العاده عالی HD 1080p می باشد|

     

    the adventures of tintin cover small دانلود دوبله فارسی انیمیشن تن تن 2012 The Adventures of Tintin

     

    نام انیمیشن: The Adventures of Tintin – تن تن ۲۰۱۲

    ژانر: انیمیشن ، اکشن ، ماجراجویی

    سال انتشار: ۲۰۱۱

    مدت زمان: ۱۰۷ دقیقه

    حجم: ۱۱۳۰ مگابایت

    کیفیت: BDRip 1080p

    دوبله فارسی

    IMDB

    خلاصه داستان: سالها پیش یک کشتی به نام یونیکورن توسط  دزدان دریایی که تحت فرماندهی مردی به نام راکام سرخپوش ( دنیل کریگ ) بودند، مورد حمله قرار می گیرد و غرق می شود. اما این کشتی گنج با ارزشی به همراه دارد که هرکس آرزوی داشتن آن را در سر می پروراند. مدتها بعد از این اتفاق ، فردی به نام تن تن که روزی در بازار شهر بروکسل وقت می گذراند، تصمیم می گیرد تا ماکت کوچک این کشتی غرق شده را خریداری کند و در ادامه متوجه می شود سرفرانسیس ( مالک کشتی غرق شده ) نقشه گنج با ارزش را در سه ماکت اینچنینی قرار داده بود و…

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • سوتی شهرداری در بزرگراه رسالت + تصاویر

    بعد از نصب بیلبورد لطفا به دسته گلتان یک نگاه بیندازید! تهران اتوبان رسالت مسیر غرب به شرق تقاطع قنبرزاده ! شنبه 6 اسفند 1390 ساعت 5 و 40 دقیقه بعداز ظهر

    سوتی شهرداری در بزرگراه رسالت + تصاویر www.taknaz.ir

    سوتی شهرداری در بزرگراه رسالت + تصاویر www.taknaz.ir

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • پیشنهاد تغذیه ای برای مسافران نوروزی

    در روزهای جشن نوروز خانواده‌های زیادی برای استفاده از تعطیلات راهی سفر می‌شوند. برای اینكه در این سفر مشكلی برای اعضای خانواده به خصوص در مورد غذا و تغذیه آنها پیش نیاید، پیشنهادهای زیر را در نظر بگیرید:

     


    به گزارش سلامت نیوز با توجه به مدت سفر، یك برنامه غذایی برای خود تهیه كنید. تهیه چنین برنامه‌ای در حفظ سلامت افراد، اهمیت بالایی دارد. این برنامه باید با توجه به فاكتورهای مختلفی مانند تعداد افراد همراه در سفر؛


    وضعیت اقتصادی و میزان هزینه‌ای كه قرار است برای غذا اختصاص داده شود، تركیب سنی افراد خانواده و نیاز‌های تغذیه‌ای آنها وامكانات مورد دسترسی در مقصد سفر، امكان یا عدم امكان تهیه غذا در محل اسكان و... به دقت برنامه‌ریزی شود.

    یكی از فوائد برنامه‌ریزی این است كه امكان تهیه مواد اولیه از شهر خودتان با قیمت مناسبتر و اطمینان بیشتر از سلامت ان وجود دارد. به علاوه با مشخص بودن وعده‌های غذایی و آمادگی برای تهیه آنها شما می‌توانید از انتخاب از سر ناچاری و تصادفی غذا در طی سفر پیشگیری كنید.


    اگر چند خانواده در سفر همراه می‌شوید می‌توانید مسئولیت تهیه غذا را در روزهای مختلف بین خود تقسیم كنید تا همه بتوانند از فراغت به وجود‌آمده برای استفاده در تفریحات و گردش‌های برنامه‌ریزی شده استفاده كنند.


    برای انتخاب غذاها برای وعده‌های مختلف تركیب سنی افراد را در نظر بگیرید. برای مثال ممكن است بین این افراد كودكان و سالمندانی باشند كه امكان مصرف غذاهای خاصی را ندارند و حتی ممكن است مصرف بعضی از غذاهای خاص، آنها را بیمار كند.


    در صورتی كه چنین برنامه‌ای طرح شده باشد، به شما امكان می دهد كه با آماده‌سازی قسمتی از مراحل پخت پیش از سفر و فریز‌كردن آن در مدت آماده‌سازی غذا در هنگام سفر صرفه‌جویی كنید.


    به گزارش سلامت نیوز با داشتن چنین برنامه‌ای شما می‌توانید بعضی از غذاهای كم كالری و سبك را بین وعده‌هایی كه غذا مفصلتر‌ و پر كالری‌تر است قرار دهید. همچنین اگر فرصت تهیه غذای شما محدود است می توانید غذاهایی را در فهرست برنامه غذایی قرار دهید كه سریع آماده می شوند.

    همچنین برای حمل لوازم كمتر می‌توانید غذاهایی كه ملزومات كمتری برای تهیه نیاز دارند انتخاب و در فهرست خود قرار دهید.
    ممكن است علاقه مند باشید كه در سفر به مناطق مختلف از غذاهای محلی آنها استفاده کنید. با توجه به اینكه در رستوران‌های تمام مناطق كشور معمولا چند مورد غذای به خصوص تهیه می‌شود امكان خرید و مصرف این غذاها در محل وجود ندارد.


    فكر بدی نیست كه به تجربه آشپزیتان بیافزایید و با استفاده از راهنمایی افراد محلی خود اقدام به پخت این غذاها كنید. در این موارد سعی كنید غذایی را برای پخت اانتخاب كنید


    كه مواد اولیه و روش پخت سالمتری چه از نظر بهداشتی و تغذیه ای داشته باشد. متنوع‌ترین غذاها در این بین، غذاهایی هستند كه در تركیب آنها سبزی به كار رفته است.


    در این برنامه ریزی، میان‌وعده‌ها را در نظر بگیرید زیرا بخش زیادی از انرژی دریافتی روزانه از همین میان‌وعده‌ها دریافت می‌شود. درنظر گرفتن میوه برای مصرف در میان وعده البته با توجه به شست‌وشوی كامل انتخاب بسیار خوبی است.


    قابل ذكر است كه برای حمل سالم مواد غذایی باید از ظروف و یخچال‌های مطمئن كه غذاها را تا درجه حرارت مطمئن سرد نگه می دارند، استفاده كنید و به محض رسیدن به مقصد، غذاها را دریخچال منتقل كنید تا دمای آنها كاهش پیدا نكند و همچنان سرد بماند.


    در صورتی كه در محل اسكان به هیچ عنوان امكان پخت غذا به صورت خانگی ندارید، موارد زیر را در نظر بگیرید:


    برای سفر، آب و موادغذایی كافی همراه داشته باشید. و غذا را در ظروف دربسته و در جای خنك نگهداری كنید. همچنین، حتماً قبل از مصرف غذای باقی‌مانده از قبل، آن را به مدت 20 دقیقه روی حرارت قرار دهید.

    بهتر است در طول سفر از موادغذایی خام یا نیم‌پز استفاده نكنید، زیرا ممكن است آلوده به عوامل عفونی باشد. (حرارت بالا یكی از راه‌های از بین بردن عوامل عفونی در موادغذایی است

    (.
    اگر مجبورید در اغذیه‌فروشی‌ها یا رستوران‌های بین راه غذا صرف كنید، از تهیة بهداشتی غذاها مطمئن شوید.


    به نوع ظروف و وسایل مصرفی توجه داشته باشید، بهتر است در این‌گونه موارد از ظروف یك‌بارمصرف استفاده شود.


    در طول سفر، فقط از آبی استفاده كنید كه از سلامت آن اطمینان دارید. اگر از سلامت آن بی‌اطلاعید، آن را بجوشانید و سپس بنوشید. پیشنهاد می‌شود از آب معدنی در بطری‌های دربسته كه، تاریخ تولید روی در آنها ذكر شده، استفاده كنید.


    كنسروها و غذاهای كنسروی از انتخاب‌های سالمی هستند كه برای سفر استفاده می شوند. با‌ این‌همه از آنجا كه مسمومیت‌های غذایی كشنده، از طریق كنسروهای غذایی ایجاد می‌شوند، حتما محتویات كنسروها را قبل از مصرف بجوشانید. همچنین از مصرف كنسروهای بادكرده یا زنگ‌زده خودداری كنید.

    مصرف پنیر تازه، چنانچه از شیر پاستوریزه تهیه نشده باشد، خطرناك است و امكان ابتلا به بسیاری از بیماری‌های عفونی را فراهم می‌كند. بنابر این برای حفظ سلامتی خود و خانواده‌تان، از لبنیات و پنیرهای پاستوریزة بسته‌بندی‌شده استفاده كنید.

    اگر به شیر پاستوریزه دسترسی ندارید، لازم است شیر تازه را به مدت 1 دقیقه در حال جوشیدن به‌هم بزنید.
    موادغذایی و تنقلات باز یا نوشیدنی‌هایی نظیر شربت یا آبمیوه را از دستفروشان و مغازه‌های غیربهداشتی تهیه نكنید.


    منبع:سلامت نیوز


    سال نو پیشاپیش مبارک

     

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • کتاب گیاهخواری، بهترین راه برای داشتن دنیایی سالم تر و بهتر با فرمت PDF

    این بار در سایت دانلودها کتاب الکترونیکی با فرمت PDF را با نام "گیاهخواری، بهترین راه برای داشتن دنیایی سالم تر و بهتر" را برای شما عزیزان تدارک دیده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد . همان طور که از نام کتاب مشخص است ، موضوع آن در پیرامون گیاه خواری می باشد . در این کتاب سعی شده تا رابطه ی گیاهخواری با سلامتی، اقتصاد، محیط زیست، جامعه و اخلاقیات مورد بررسی قرار گیرد . 

     

    Veganism is the best way to have a better world کتاب گیاهخواری، بهترین راه برای داشتن دنیایی سالم تر و بهتر با فرمت PDF

     

     

    password کتاب گیاهخواری، بهترین راه برای داشتن دنیایی سالم تر و بهتر با فرمت PDFپسورد فایل: www.downloadha.com

    download کتاب گیاهخواری، بهترین راه برای داشتن دنیایی سالم تر و بهتر با فرمت PDF لینک دانلود – 1.17 مگابایت

     

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,

  • 20to20

    مدیر سایت

    20to20

    http://20to20.loxblog.com

    بیست تو بیست *عکس * دانلود* مطالب باحال* جوک

    میز بیلیارد فقرا !+ عکس

    بیست تو بیست *عکس * دانلود* مطالب باحال* جوک

    بیست تو بیست *عکس * دانلود* مطالب باحال* جوک