بیست تو بیست *عکس * دانلود* مطالب باحال* جوک
.:: Your Adversing Here ::.
 

سی کار 30 ثانیه ای برای داشتن زندگی بهتر !

 

1. تُن صدایتان را تغییر دهید. برای ۳۰ ثانیه سعی کنید نرم تر، آرام تر، و کمی خوشایندتر صحبت کنید. با نتایج شگفت انگیزی روبه رو خواهید شد. آیا می دانستید وقتی با صدای نرم تر و آرام تر به بچه ها دستور بدهید، نسبت به اینکه سرشان داد بزنید، تأثیر بیشتری خواهد داشت؟ اگر در کار خسته شده اید، حتی فقط برای ۳۰ ثانیه سعی کنید لحن صدایتان را آرام تر کنید، شاید زودتر به نتیجه رسیدید!

۲.
ایده های قدیمیتان را به یاد آورده و دوباره آنها را از سر گیرید. برای ۳۰ ثانیه، ایده قدیمیتان را دوباره امتحان کنید. آیا این ایده ی یک اختراع، یک پروژه کاری، یا کاری بوده که به نظرتان خسته کننده می آمده؟ یکی از آن کارها را انتخاب کرده و یک بار دیگر امتحانش کنید. تصور کنید اگر همه ی آدم ها اینقدر جرات داشتند که از نبوغ خدادادی در جهت استعدادهایشان بهره گیرند چه می شد؟ می دانید چه چیزهای جدیدی در دنیا ابداع می شد؟

۳.
برای ۳۰ ثانیه به یک نفر یک فرصت دوباره بدهید. یک بار دیگر به حرف هایش گوش دهید یا یک بار دیگر به او فرصت دهید شاید که تغییر کرده باشد.

۴.
به فرزندانتان بگویید "دوستتون دارم" و "به شما افتخار می کنم." به چشم هایشان نگاه کنید، و به آن ها نشان دهید که چقدر برایشان ارزش قائلید. تصور کنید اگر همه ی والدین ۳۰ ثانیه در روز هم که شده به فرزندانشان اطمینان خاطر می دادند، شاهد چه تغییرات شگرفی بودیم.

۵.
دفعه ی بعدی که منتظر خشنودی آنی یا چیزی بودید که نمی توانید در همان لحظه داشته باشید، برای آنچه که در حال حاضر دارید، ۳۰ ثانیه از خدا تشکر و قدردانی کنید. این کار باعث تغییر رفتارتان خواهد شد.

۶.
۳۰ ثانیه محکم تر و صاف تر بایستید و سرتان را بالاتر بگیرید. در چشم های دیگران نگاه کنید و با اطمینان بیشتر راه بروید. ببینید چه احساس خوبی دارد.

۷.
کاری را که قبلاً از انجام آن دست کشیده اید و نیمه رها کرده اید را انتخاب کنید که امروز انجامش دهید. ۳۰ ثانیه بیشتر طول نمی کشد که برای انجام کاری تصمیم بگیرید. قولتان را پیش خودتان نگه دارید و مطمئن باشید که حتماً انجامش خواهید داد.

۸.
به هم ریختگی هایی که کس دیگری ایجاد کرده را تمیز و مرتب کنید.

۹.
از کسی تعریف و تمجید کنید.

10.
برای چیزی یا کسی که باورش دارید، بایستید. یک جمله ی حمایت کننده، حوزه ی نفوذ شما را گسترده تر خواهد کرد.

۱۱.
کسی را در کارش تشویق کنید و به او اطمینان خاطر بدهید. به او بگویید که "تو می توانی!" او را باور داشته باشید و این باور را نشان دهید.

۱۲.
کسی را که دوست دارید بیشتر با او آشنا شوید را به خانه تان دعوت کنید. می توانید شام را کنار هم صرف کنید. از این دعوت برای یک دوستی تازه استفاده کنید.

۱۳.
به مدت ۳۰ ثانیه در جمع همسرتان را ناز و نوازش کنید. دستتان را پشتش بکشید، انگشتانتان را در موهایش فرو ببرید، نرم و آرام بغلش کنید، دستش را به نرمی فشار دهید، یا حتی یک بوسه تند و چابک. خیلی خوب است اگر بچه هایتان بفهمند که پدر و مادرشان همدیگر را دوست دارند و برای ابراز علاقه به هم راحت هستند. مطمئناً اگر همه ی زوج ها فقط ۳۰ ثانیه در روز برای چنین کاری وقت می گذاشتند، این قدر زندگی های زناشویی درهم و برهم نبود.

۱۴.
یک کلمه ی جدید (کلمه ای از زبانی خارجی که به خوبی به آن تسلط ندارید) یا یک چیز تازه در مورد یک فرهنگ دیگر یاد بگیرید.

۱۵.
چکی به مبلغ %۱۰ از حقوق ماهانه تان بنویسید و به مؤسسات خیریه هدیه کنید.

۱۶.
هر روز ۳۰ ثانیه برای غالب آمدن بر ترس ها و شجاعانه روبه رو شدن با همه ی موقعیت های زندگی تان دعا کنید. رفتاری مثبت و هدفی مثبت در ذهن داشته باشید. برای کارهای آن روزتان طبق اولویت ها برنامه ریزی کنید. بعد از ۳۰ ثانیه برای تغییر آماده خواهید بود.

۱۷.
از کسی بپرسید، "حالت چطور است" و واقعاً به جوابی که به شما می دهد خوب گوش کنید.

۱۸.
مبلغی (در حد توانایی) در یک پاکت گذاشته و با عنوان "ناشناس" برای کسی بگذارید که می دانید به آن احتیاج دارد. نیکوکاری بدون اینکه شناخته شوید احساسی فوق العاده در شما ایجاد خواهد کرد. امتحان کنید!

۱۹.
یک اقدام سریع برای محیط زیست بکنید. به پرنده ها غذا بدهید، زباله ها و آشغال ها را جمع و جور کنید و…

۲۰.
یک صبحانه ی عالی برای خود انتخاب کنید (انرژی روزانه ی خود را با یک تصمیم ۳۰ ثانیه ای شروع کنید). کمتر مواد قندی بخورید و بیشتر پروتئین و میوه بخورید و صبحانه ای سالم و مقوی برای خود انتخاب کنید.

۲۱.
اگر خیلی وقت است که درون خانه یا شرکت هستید، بیرون بروید و اجازه بدهید که نور آفتاب روی صورتتان بنشیند. این کار حالتان را خیلی سریع بهبود خواهد داد.

۲۲.
وقتی کسی از شما تقاضای کمک خواست (کمک مالی)، پاسخ مثبت بدهید.

۲۳.
در هر موقعیتی از ورزش کردن غافل نشوید حتی یک نرمش سرو گردن 30 ثانیه ای ...

۲۴.
یک دانه بکارید (یا اگر وارد هستید، یک نهال بکارید). تصور کنید اگر میلیون ها آدم روی زمین این کار را بکنند دنیا شاهد چه فضای سبز پایان ناپذیری خواهد بود.

۲۵.
چراغ اتاق هایی که خالی است را خاموش کنید (لامپ اضافی خاموش). هر ۳۰ ثانیه هم ارزش دارد.

۲۶.
در سطل زباله ی خانه چند کیسه ی زباله بگذارید تا انواع مختلف زباله ها را جداگانه دور بریزید. شما بازیافت زباله را از همین امروز شروع کرده اید.

۲۷.
یک عادت بدتان را در ۳۰ ثانیه ترک کنید؛ و ۳۰ ثانیه به ۳۰ ثانیه آن را تکرار کنید.

۲۸.
۳۰ ثانیه بخندید. استرستان فروکش خواهد کرد.

۲۹.
آب را به مقدار کافی بنوشید.

۳۰.
۳۰ ثانیه از هر آنچه که دارید احساس رضایت کنید؛ و همیشه قدردان نعمت های خداوند باشید.
 
 
منبع : پرشین استار

 

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • دریای بسیار عجیبی که در قرآن آمده+ عکس

    در شهر توریستی اسکاگن این زیبایی را می توانید در سجیه دید، این شمالی ترین شهر دانمارکیهاست، جایی که دریای بالتیک و دریای شمال بهم میپیوندند. دو دریای مختلف با هم یکی نمی شوند و بنابرین این راستا بوجود می آید.http://www.taknaz.ir/upload/64/0.517914001327311106_taknaz_ir.jpg

    و این همان چیزی است که در قرآن آمده است.

    سورة مبارکه الرحمن

    مَرَجَ الْبَحْرَیْنِ یَلْتَقِیانِ (۱۹) بَیْنَهُما بَرْزَخٌ لا یَبْغِیانِ (۲۰) فَبِأَیِّ آلاءِ رَبِّکُما تُکَذِّبانِ (۲۱) یَخْرُجُ مِنْهُمَا اللُّؤْلُؤُ وَ الْمَرْجانُ (۲۲)

    ۱۹٫ دو دریا را به گونه ای روان کرد که با هم برخورد کنند.۲۰٫ اما میان آن دو حد فاصلی است که به هم تجاوز نمی کنند.۲۱٫ پس کدامین نعمتهاى پروردگارتان را انکار می کنید؟ ۲۲٫ از آن دو، مروارید و مرجان خارج می ‏شود.

    سوره مبارکه فرقان آیه ۵۳:

    « و هو الذی مَرَجَ البحرینِ هذا عَذبٌ فُراتٌ و هذا مِلحً اُجاجً وَ جَعَلَ بَینَهما بَرزَخا و حِجراً مَهجوراً»

    و اوست کسی که دو دریا را موج زنان به سوی هم روان کرد این یکی شیرین و آن یکی شور و تلخ است ومیان آندو حریمی استوار قرار داد.

     

    منبع : آخرین نیوز

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • ثروت واقعی ملکه انگلیس چقدر است‬؟

    ثروت واقعی ملکه انگلیس چقدر است‬؟
     
    ثروت واقعی ملکه انگلیس چقدر است‬؟  - www.taknaz.ir

    به گزارش  تکناز به نقل از جام نیوز، سایت کانادایی "ایران تو" روز سه شنبه 27 دسامبر (6 دی) در خبری نوشت: «الیزابت الکساندر ماری که بیشتر به ملکه الیزابت دوم مشهور است، هم اکنون رییس و سردمدار پادشاهی متحد بریتانیای کبیر است که در نظام مشروطه انگلیس سرپرستی و ریاست 15 کشور دیگر مشترک‌المنافع از جمله کانادا، استرالیا و نیوزیلند را بر عهده دارد. ملکه الیزابت دوم که دختر بزرگ شاه جرج ششم و ملکه الیزابت بود، در سال 1926 به دنیا آمد و در 25 سالگی به پادشاهی انگلیس رسید و اکنون بیش از پنج دهه است که حکمرانی بر این کشور را بر عهده دارد.

    ازدواج الیزابت با داماد بدون مال و اموال


    الیزابت دوم در روز 21 آوریل 1926 در محله میفر در لندن به دنیا آمد. وی در 10 سالگی نخستین بار پرنس فیلیپ همسر فعلی خود را که شاهزاده فیلیپوسِ یونان و دانمارک بود، ملاقات کرد و آن‌ها در 20 نوامبر 1947 با یکدیگر در کلیسای وست مینیستر ازدواج کردند. آن‌ها به نوعی پسر عمو و دختر عموی دوم کریستین ششم پادشاه دانمارک و پسر عمو و دختر عموی سوم ملکه ویکتوریا محسوب می‌شوند. فیلیپ پیش از ازدواج با الیزابت هویت یونانی و دانمارکی خود را رد کرد و مذهب خود را نیز از ارتودوکس به آنگلوساکسون تغییر داد و عنوان ستوان فیلیپ ماونتباتن را که نام فامیل مادری‌اش بود، برای خود برگزید.

    ثروت شخصی ملکه


    ثروت شخصی ملکه الیزابت سال‌ها است که به یک موضوع مهم در محافل مختلف تبدیل شده و این در حالی است که برخی ثروت وی را 450 میلیون دلار آمریکا تخمین می‌زنند. (نشریه فوربس، منتشر شده در سال 2010). ارزش سهام مالی خانواده سلطنتی نیز 383 میلیون پوند برآورد شده است.

    هزینه‌هایی که خاندان سلطنتی به مالیات دهندگان انگلیسی تحمیل می‌کند


    مهم‌ترین انتقادی که دائماً از خانواده سلطنتی انگلیس می‌شود این است که این خانواده هزینه های بسیاری را بر مالیات دهندگان انگلیسی تحمیل می‌کند و این در حالی است که ذات و ماهیت خانواده سلطنتی انگلیس یک ماهیت غیر مثبت و غیر مفید است. بر اساس گزارش‌های مربوط به حسابرسی که اخیرا منتشر شده است، هزینه ای که ملکه الیزابت دوم و خانواده سلطنتی سال گذشته میلادی بر هر یک از مالیات دهندگان انگلیسی تحمیل کردند، برابر با 1.14 دلار بود. این در حالی است که دفتر ملکه اعلام کرده است این هزینه های تحمیل شده در سال 2009 معادل 68.6 میلیون دلار بود و در سال گذشته 2.48 میلیون دلار افزایش نشان می‌دهد.

    10.26 هزینه مسافرت‌های اعضای خانواده سلطنتی


    این در شرایطی است که برای پرداخت هزینه های مسافرت
    و همچنین پرداخت هزینه های مربوط به مصرف انرژی و حقوق کارکنان محل سکونت خانواده سلطنتی مانند کاخ باکینگهام از بیت‌المال استفاده می‌شود. جدول‌های منتشر شده در این زمینه نشان می‌دهد که هزینه مسافرت‌های اعضای خانواده سلطنتی از 10.26 میلیون دلار به 10.76 میلیون دلار افزایش پیدا کرده است.

    هزینه تمیز کردن خانه‌ها، نگهداری باغ‌ها و خورد و خوراک خاندان سلطنتی


    گراهام اسمیت مدیر کمپین مبارزه برای ایجاد نظام جمهوری در انگلیس که یک گروه ضد سلطنتی در این کشور است، در این باره می‌گوید: این هزینه‌ها هرگز عادلانه نیست. کاملاً واضح است که خانواده سلطنتی هیچ احترام و اهمیتی برای اموال کشور قائل نیستند. هیچ دلیلی وجود ندارد که چند میلیون پوند برای دادن حقوق به کارکنان خانواده سلطنتی صرف شود و ملکه حقوقی دریافت نکند. بررسی‌های انجام شده در مورد حساب‌ها نشان می‌دهد که تمیز کردن خانه های خاندان سلطنتی 496 هزار دلار هزینه های مربوط به غذا 827209 دلار هزینه نگهداری باغ‌ها 661302 دلار در سال گذشته هزینه در بر داشته است.

    ملکه سالیانه 13.9 میلیون دلار از پول مالیات دهندگان انگلیس را برای پرداخت هزینه های اساسی از جمله حقوق کارکنان دریافت می‌کند. این در حالی است که حسابرسی‌ها نشان می‌دهد وی در سال‌های اخیر 9.9 میلیون دلار از این پول را از صندوق ذخیره ارزی دریافت کرده است و این در حالی است که این صندوق ذخیره ارزی سال‌هاست به دلیل صرفه جویی از محل پول‌های پرداخت شده به او تشکیل شده است.

    پرنس چارلز از سال 2005 تاکنون 12 قانون تصویب شده دولت را وتو کرده است

    کمپین جمهوری خواهان که مقر اصلی آن در بریتانیا است، خواستار تشکیل یک مرکز دولتی پاسخگو و مسئول و همچنین پایان دادن به هر گونه نقش قانون برای خانواده سلطنتی شده است و همچنین خواستار آن شده است که هر نوع تصمیم گیری در مورد پرداخت هزینه قانونی به خانواده سلطنتی از طریق برگزاری همه پرسی و با موافقت مردم انجام شود. بر اساس تحقیقاتی که اخیراً توسط نشریه گاردین انجام شده است، پرنس چارلز از سال 2005 تاکنون 12 قانون تصویب شده توسط دولت را وتو کرده است.


    در شرایطی که اوضاع اقتصادی همچنان در حال بدتر شدن است، احتمالاً هزینه حفظ و نگهداری خانواده سلطنتی هر سال بیشتر از سال قبل مورد بررسی قرار خواهد گرفت

    رژیم سلطنتی به یک مسئله سنتی طولانی مدت برای مردم انگلیس در طول قرن‌ها تبدیل شده است. اگرچه برخی نظرها حاکی از این است که این حکومت یک اصل حقوقی بدون ضرر است و بخشی از هویت تاریخی کشور است و گزینه مناسبی برای جذب گردشگر است، اما اشتیاق برای از بین بردن طلسم حضور رژیم سلطنتی در انگلیس در میان مردم این کشور و مردم دیگر کشورها که تحت قیمومیت ملکه انگلیس قرار دارند، روز بروز در حال افزایش است. در شرایطی که اوضاع اقتصادی همچنان در حال بدتر شدن است، احتمالاً هزینه حفظ و نگهداری خانواده سلطنتی هر سال بیشتر از سال قبل مورد بررسی و موشکافی دقیق قرار خواهد گرفت، به ویژه این که ملکه الیزابت دوم قصد دارد در سال جدید میلادی شصتمین سالگرد بر تخت نشستن خود را جشن بگیرد.

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • اولین عكس های گرفته شده تاریخ !! (گزارش تصویری)

                 اولین عكس های گرفته شده تاریخ !! (گزارش تصویری)

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • ثبت رکورد عجیب با پوشیدن 245 تی شرت روی هم + عکس

                                 ثبت رکورد عجیب با پوشیدن 245 تی شرت روی هم + عکس
    مرد ساکن کرواسی 245 تی شرت را با هم پوشید

    تکناز : در تاریخ 30 مه 2010 Budiselich Krunoslav اهل کرواسی رکورد جدیدی از خود در کتاب گینس ثبت کرد ،او 245 تی شرت را روی هم پوشید و یک رکورد جهانی جدید ثبت کرد. به گزارش ایران ناز وقتی وی 120 امین لباس را میپوشید احساس خفه شدن داشت اما به مسابقه ادامه داد و آخرین لباسی که پوشید 10XL بود .
     
    پس از مسابقه تی شرت ها جمع آوری و برای پول به خیریه فروخته شد .رکورد قبلی این مورد غیرعادی از آن مرد سوئدی بود که 238 تی شرت را پوشیده بود. پیش از این او رکورد های جالبی از قبیل هل دادن خودرو به مدت 24 ساعت و ساخت بزرگترین های قلعه شکلاتی جهان و ... را ثبت کرده است.
    http://www.talab.ir/upload/62/0.716220001324801199_taknaz_ir.jpghttp://www.talab.ir/upload/62/0.578374001324801199_taknaz_ir.jpghttp://www.talab.ir/upload/62/0.700623001324801199_taknaz_ir.jpg

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • فال روز ( پنجشنبه 5آبان 1390)

                 فال روز ( پنجشنبه 5آبان 1390)

                                                                  در ادامه مطلب

    .: ادامه مطلب :.
  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:فال,,فال 90,فال روز,فال جدید,,
  • صفحه قبل 1 صفحه بعد


    20to20

    مدیر سایت

    20to20

    http://20to20.loxblog.com

    بیست تو بیست *عکس * دانلود* مطالب باحال* جوک

    سی کار 30 ثانیه ای برای داشتن زندگی بهتر !

    بیست تو بیست *عکس * دانلود* مطالب باحال* جوک

    بیست تو بیست *عکس * دانلود* مطالب باحال* جوک