بیست تو بیست *عکس * دانلود* مطالب باحال* جوک
.:: Your Adversing Here ::.
 

نرم افزار قرآنی بشارت


عليرغم وجود نرم افزارهاي تخصصي متعدد قرآني، نرم افزاري با رويكرد استفاده غير تخصصي توليد نشده است. نرم افزار قرآني پرنيان جهت توسعه فرهنگ قرآني با كاربري بسيار ساده و امكان استفاده همگاني توسط شركت پرنيان پردازش پارس تهيه گرديده است. با توجه به اين رويكرد، بخش مربوط به كاربري عمومي با مد نظر قرار دادن مواردي نظير محيط گرافيكي زيبا، انتخاب تم نرم افزار توسط كاربر، تنظيم اندازه دستخط به ميزان دلخواه، خط بردن و صفحه زدن خودكار و نگه داشتن سرخط در اجراي بعدي و ... برجسته گرديده است.

قابليتهاي كليدي نرم افزار قرآنی بشارت نسخه ۱٫۱:
- کاربري ساده
- نصب آسان
- اجراي نرم افزار بدون نياز به سي دي
- امکان گوش دادن به قرآن درحين کار با ساير نرم افزارها
- قرآن كريم با ترجمه استاد فولادوند
- ترتيل قرآن کريم با صداي استاد ابوبکر شاطري
- صفحه بندي استاندارد
- نمايش جزء و حزب
- نمايش آيه در حال قرائت به صورت برجسته
- تكرار به صورت آيه به آيه به تعداد دفعات دلخواه
- صفحه زدن خودکار
- قابليت جستجو در متن و ترجمه قرآن
- امکان کپي آيه و ترجمه و نتايج جستجو جهت استفاده در ساير نرم افزارها
- قابليت بزرگ و کوچک کردن اندازه قلم به ميزان دلخواه
- کيفيت مناسب نمايش متن ها
- مشخص بودن آيات داراي سجده
- خواندن ذکر سجده پس از قرائت آيات داراي سجده واجب
- نگهداشتن وضعيت صفحه، آيه، اندازه فونت و ساير تنظيمات
- امکان نمايش خودکار آيه در حال قرائت در بالاي صفحه نمايش
- امکان انتخاب صفحه، حزب و جزء
- تعيين تعداد تکرار قرائت هر آيه
- امکان انتخاب مکث ميان قرائت آيه ها به صورت ثابت و يا متناسب با اندازه آيه
- امکان انتخاب نوع نمايش براي نرم افزار
- و...

دانلود در ادامه مطلب...

]]>

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • دانلود Alcohol 52% v2.0.1 ساخت درایو مجازی و بارگزاری ایمیج ها در آن

    دانلود Alcohol 52% ساخت درایو مجازی و بارگزاری ایمیج ها در آن  


    بعضی مواقع نرم افزارها یا بازی هایی هستند که برای اجرا نیاز به وجود لوح فشرده اصلی دارند ، یعنی تا زمانی که لوح فشرده درون دیسک خوان نباشد نرم افزار یا بازی به صورت کامل اجرا نمی شود ؛ این مورد یکی از مشکلاتی که ایجاد می کند این است که با افزایش اصطحکاک دیسک خوان نوری عمر مفید آن را کاهش می دهد ؛ به همین دلیل هم هست که چند سالی است استفاده از شبیه ساز ها یا همان درایوهای مجازی بسیار مرسوم شده است. به راحتی می توان ایمیج های گرفته شده از دیسک های نوری را با آن ها به صورت مجازی بارگزاری کرد و در بیشتر موارد هم قادر است تا به عنوان یک دیسک خوان معمولی کار خواندن نرم افزار یا بازی را به درستی انجام دهد. نکته مهم دیگر هم سرعت در اجراست ؛ یک سی دی یا دی وی دی با سرعت محدودی در دیسک خوان معمولی قابل اجرا خواهد بود اما به صورت مجازی فوق العاده سریعتر عمل خواهد کرد. Alcohol 52% یکی از نرم افزارهای فوق العاده مفیدی است که قادر است با پشتیبانی از انواع فرمت ها تا 31 درایو مجازی همزمان را بارگزاری کند. سرعت بسیار بالا از کلیدی ترین خصوصیات این ابزار به شمار می رود. به راحتی می توان با این محصول قدرتمند ارتباط برقرار کرد و ایمیج های موجود را در آن مدیریت کرد ؛ این امر هم به سبب واسط گرافیکی ساده ای که برای نرم افزار طراحی شده است. نسخه جدید Alcohol 52% را آماده کرده ایم تا با دریافت آن ایمیج های خود را با این شبیه ساز بارگزاری کنید.


    قابلیت های کلیدی نرم افزار Alcohol 52% v2.0.1:
    - هماهنگی و سازگاری با انواع فرمت ها
    - سازگاری با استانداردهای موجود در زمینه رایترها
    - امکان اجرای همزمان 31 درایو مجازی
    - قابلیت اجرای انواع سی دی و دی وی دی به صورت مجازی
    - استفاده بسیار آسان از نرم افزار
    - سرعت فوق العاده بالا در بارگزاری ایمیج ها
    - قابلیت اجرای انواع ایمیج های DATA ، Video یا Audio
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    دانلود در ادامه مطلب...

    ]]>

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • آپدیت آفلاین آنتی ویروس Kaspersky تاريخ 2011.08.06

    منبع : www.AsanDownload.com

    به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آبدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Kaspersky را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.

    دانلود در ادامه مطلب...

    ]]>

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • الرحمن نرم افزار جامع قرآن کریم نسخه 3

    الرحمن نرم افزار جامع قرآن کریم نسخه 3



    نرم افزار الرحمن نسخه 3 محصولی از نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها كه شامل ترتیل کامل قرآن با صدای استاد منشاوی و پرهیزگار و تحقیق کامل قرآن با صدای استاد عبدالباسط، همراه با نمایش متن و ترجمه با امکان قرائت آیات تا 10 بار، متن کامل تفسیر نمونه و المیزان، ترجمه گویای قرآن به زبان انگلیسی همراه با نمایش همزمان ترجمه متن قرآن به 2 زبان فارسی و انگلیسی، برگزاری آزمون تستس در 2 سطح، 41 قطعه تلاوت مجلسی از اساتید مشهور مصری، معجم کامل قرآن کریم همراه با متن کامل کتاب واژه‌های نور با امكان جست‌وجو و چاپ» اشاره كرد.

    قابليتهاي كليدي نرم افزار جامع قرآن کریم نسخه 3:
    - ترتیل کامل قرآن با صدای استاد منشاوی و پرهیزگار و تحقیق کامل قرآن با صدای استاد عبدالباسط، همراه با نمایش متن و ترجمه با امکان قرائت آیات تا 10 بار
    - متن کامل تفسیر نمونه و المیزان با امکان جستجو و چاپ
    - 92 پرسش و پاسخ قرآنی با امکان جستجو و چاپ
    - ترجمه گویای قرآن به زبان انگلیسی همراه با نمایش همزمان ترجمه متن قرآن به 2 زبان فارسی و انگلیسی
    - امکانات منحصر به فرد برای حافظان قرآن
    - خواندن آیات به صورت زوج یا فرد
    - خواندن از آخر سوره به ابتدا و یا خواندن صفحه از پایین به بالا
    - برگزاری آزمون تستس در 2 سطح
    - 41 قطعه تلاوت مجلسی از اساتید مشهور مصری
    - معجم کامل قرآن کریم همراه با متن کامل کتاب واژه‌های نور با امکان جستجو و چاپ
    - 3 قطعه فیلم از استاد شحات انور، احمد نعینع و غلوش
    - قابلیت پخش خودکار قرآن در ساعتهای معین با انتخاب قاری، سوره و یا جزء دلخواه
    - و...

    دانلود در ادامه مطلب....

    ]]>

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • آپدیت آفلاین محصولات شرکت McAfee نسخه های 8 تاریخ 2011.08.06

    منبع : www.AsanDownload.com


    امروزه نرم افزارهاي امنيتي فراواني روانه ي بازار شده اند و اين درحالي است که بيش از 99 درصد آن ها تنها در صورتي قادر خواهند بود تا امنيت کاملي را براي شما فراهم نمايند که به صورت مکرر و پيوسته آپديت و به روز شوند تا با به دست آوردن آخرين بانک اطلاعاتي فايل هاي مخرب و روش هاي مقابله با آن ها بتوانند از سيستم شما محافظت کرده و از نفوذ انواع اين گونه فايل هاي مخرب به سيستمتان جلوگيري نمايند تا امنيت سيستم شما حاصل شده و در مقابل اين گونه خطرات بيمه شود. حال همان طور که مي دانيد به روز رساني اين بسته ها و نرم افزارهاي امنيتي به دو صورت آنلاين، که متداول ترين راه ممکن بوده ولي به خاطر حجم هاي بالاي اين گونه آپديت ها در مرحله ي اول و سرعت هاي پايين اينترنت و ساير مشکلات، همچون قطع شدن و عدم وجود امکان ادامه ي دانلود براي بسياري از کاربران کاري بسيار کسل کننده و دشوار محسوب شده و کمتر توسط افراد مورد استفاده قرار مي گيرد و روش دوم يعني به صورت آفلاين که به خاطر داشتن مزيت هاي فراواني همچون امکان ادامه ي دانلود در صورت قطع شدن، امکان استفاده از آن براي بي نهايت سيستم، سرعت بسيار بالا، امکان استفاده از آن ها پس از نصب مجدد ويندوز و هزاران مزيت ديگر طرفداران بسياري داشته و بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد انجام مي پذيرد. حال از آنجايي که يافتن آپديت هاي آفلاين به روز و مطمئن نيز خود مشکلي است که بسياري از کاربران با آن دست و پنجه نرم مي کنند گروه پر توان آسان دانلود قصد دارد تا با ايجاد روشي جديد و با ارائه ي آپديت هاي آفلاين نرم افزارهاي امنيتي محبوب و پرقدرتي همچون Nod32، Kaspersky و Mcafee با لينک مستقيم و براي نسخه ها و ورژن هاي مختلف و به روز رساني هر چند وقت يک بار آن ها اين مشکل کاربران را نيز برطرف نموده و باز هم خدمتي به شما دوستان عزيز آسان دانلودي نمايد تا بتوانيد بسته هاي امنيتي خود را بروز نگه داشته و سيستم خود را در مقابل خطرات محافظت نماييد. همان طور که می دانید شرکت Mcafee یکی از قدیمی ترین شرکت های است که در زمینه ی امنیت سیستم ها سابقه ی فراوانی داشته و افراد بسیاری در دنیا و حتی ایران از بسته های امنیتی این شرکت توانا استفاده می کنند ولی از آنجایی که این شرکت محصولات خود را برای کاربران ایرانی تحریم نموده و کاربران عزیز را با مشکلات بسیاری روبه رو ساخته سعی کردیم تا با ارائه ی بسته های امنیتی و همچنین آپدیت های آفلاین و به روز این شرکت توانا رفاه شما دوستان عزیز و امنیت سیستمتان را فراهم نماییم و اکنون نیز بسته ی آپدیت آفلاینی را ارئه نمودیم تا بتوانید تمام ورژن های هشت McAfee VirusScan را به روز نمایید.

    دانلود در ادامه مطلب...

    ]]>

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • آپدیت آفلاین محصولات شركت ESET تاريخ 2011.08.06

    منبع : www.AsanDownload.com

    به روز رسانی بسته های امنیتی یکی از مهم ترین مواردی است که باید در انتخاب و استفاده آنتی ویروس ها بدان اهمیت ویژه ای داده شود. وقتی کاربر می تواند نهایت امنیت را در سیستم خود تامین کند که همیشه بسته امنیتی به روز شده ای داشته باشد تا با استفاده از آن و البته بانک اطلاعاتی که از آخرین فایل های مخرب وجود دارد سیستم را در مقابل حملات مخرب بیمه کند. به روزرسانی ها امروزه به تو دو صورت رواج یافته است. به صورت آنلاین که متداول ترین راه ممکن است اما برای بسیاری از کاربران انجام این کار شاید تا حدودی ملال آور باشد چرا که حداقل برای آنتی ویروس هایی نظیر Eset NOD32  یا Kaspersky برای مرتبه اول حتی با سرعت ها نسبتا بالا هم حداقل 1 تا 2 ساعت لازم است تا به روز رسانی انجام شود. این در حالی است که کاربر اگر بخواهد همین کار را برروی چند سیستم هم اعمال کند به شدت زمان گیر است اما راه دیگری وجود دارد که به روز رسانی به صورت آفلاین است. این کار بسیار مفید است ؛ برای مثال وقتی کاربر آخرین فایل های به روز رسانی شده را دریافت کرده و آنتی ویروس را به صورت آفلاین به روز می نماید علاوه بر این که سرعت بسیار بالایی هم دارد برای مرتبه ها بعد به روز رسانی فوق العاده سریع و آسان می شود و البته می توان همین فایل آبدیت آفلاین را برروی بی نهایت سیستم هم اعمال کرد. البته گاهی هم نقش مهمی در از بین نرفتن سریال نامبرها و کرک ها دارد. ما هم قصد داریم از این پس فایل های آفلاین بسته های امنیتی معروفی نظیر NOD32 و Kaspersky را هر چند وقت یک بار به روز کنیم تا کاربران بتوانند به صورت آفلاین و البته بسیار سریع کار به روز رسانی را انجام دهند. این بار آخرین به روزرسانی نرم افزار امنیتی معروف Eset NOD32 را قرار داده ایم تا شما کاربرانی که ازاین بسته استفاده می کنید بتوانید از قابلیت های این نوع به روزرسانی استفاده کنید.
    دانلود در ادامه مطلب...]]>

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • دانلود Deleted File Recovery v2.0.1 بازیابی با نرم افزاری جدید

    دانلود Deleted File Recovery  بازیابی با نرم افزاری جدید


    بازیابی فایل ها آنقدر مهم و با اهمیت هست که ما با معرفی چندین عنوان نرم افزاری ریکاوری باز هم در فکر این باشیم تا ابزارهای جدید را به شما کاربران معرفی کنیم تا بتوانید با آن ها اطلاعات از دست رفته را بازیابی کنید. Deleted File Recovery یکی از ساده ترین و جالب ترین ابزارهایی است که در زمینه بازیابی فایل های حذف شده ارائه شده است. نرم افزاری کارآمد که با قابلیت های مهم و کلیدی و همچنین اسکن سریع حافظه های انتخاب شده از سوی کاربر بازگردانی اطلاعات را به بهترین شکل ممکن امکانپذیر می سازد. نرم افزار طوری طراحی شده که می توان انتخاب کرد کار بازیابی به چه شکل دنبال شود. حالت Quick یا سریع تنها به اسکن سریع حافظه های انتخاب شده می پردازد و معمولا فایل هایی را بازیابی می کند که به تازگی پاک شده اند. حالت بازگردانی به صورت فرمت شده که درایوهایی که فرمت شده اند را بازیابی خواهد کرد . حالت های هم برای بازیابی پارتیشن های درهم ریخته برای کاربر در نظر گرفته شده است. از دیگر قابلیت های این ابزار می توان به سازگاری با اکثر فرمت های رایج برای بازیابی فایل ها و همچنین پشتیبانی از انواع هارددیسک ها و سیستم فایل ها اشاره کرد. Deleted File Recovery حجم بسیاری مناسبی داشته و با ظاهری کاربر پسند مطمئنا می تواند بسیاری از خواسته های شما کاربران را پاسخگو باشد.


    قابلیت های کلیدی نرم افزار Deleted File Recovery v2.0.1:
    - بازیابی فایل های حذف شده از انواع حافظه ها
    - حالت Quick Recovery برای اسکن و بازیابی سریع حافظه
    - استفاده بسیار آسان از تمامی امکانات نرم افزار
    - بازیابی پارتیشن های درهم ریخته
    - بازیابی فایل هایی که توسط خط فرمان در DOS حذف شده اند.
    - قابلیت بازیابی اطلاعات درایوهای فرمت شده
    - امکان مشاهده پیش نمایش از فایل ها قبل از بازیابی نهایی
    - سازگاری با انواع سیستم فایل های تحت ویندوز
    - سازگار با انواع حافظه ها
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    دانلود در ادامه مطلب...

    ]]>

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • دانلود رايگان کتاب الكترونيك موبایل دانشنامه نسخه مرداد ماه - جاوا - آندروید


    کتاب الكترونيك موبایل دانشنامه نسخه مرداد ماه كه جدیدترین نسخه این کتاب را براي شما آماده كرده ايم. اين نرم افزار یک مجوعه كامل برای موبایل شما بوده كه بر روي تمامي گوشي هاي تلفن همراه كه قابليت پشتيباني از جاوا را داشته باشند قابل اجرا ميباشد.
     موضوعات کتاب دانشنامه:
    ركوردهاي گينس:
    - گران ترین شماره تلفن همراه جهان
    - آبشار ؟؟؟ بلندترین  آبشار جهان
    - بزرگترین پل آبی جهان
    - بلندترین سگ جهان
    - و ...
    طالع بيني :
    - خصوصيات متولدين ماههاي مختلف سال
    - فال انگشت و انواع فال و طالع بيني ها
    - فال براي ماه هاي سال
    - طالع بيني نوين
    - فال چاي و...

    بخش پيامک با موضوعات :
    - كردي و تركي و لري و انگليسي و... با ترجمه 
    - هر آن چه كه از اس ام اس نياز داشته باشيد
    - سركاري  دوستي رفاقت عاشقانه
    - جملات زيبا معني دار پر مفهوم
    - تيكه دار خنده دار جدايي 
    -  سلام كردن شب بخير 
    - فلسفي عرفاني
    -  و...
    - گنجينه نام هاي اصيل ايراني همراه با معاني : 
    -  دختر  
    -  پسر
    تاريخ ايران زمين!
    - اسطوره هاي ايران زمين و سخن هاي پادشاه هخامنشي
    - حکومت‌های محلی بوییان و زیاریان 
    - معرفی  آشنایی با شهر سوخته
    - مكان هاي تاريخي
    و...
    آيا ميدانيد ها :
    - آیا میدانید هرکس در روز حدود ؟؟؟؟ هزار بار نفس می کشد
    -  آیا میدانید مغز انیشتین  ؟؟؟؟  گرم وزن داشته است
    - آيا ميدانيد با موضوع ايران و...
    داستان و رمان:
    - داستان هاي كودكانه
    - داستان هاي پندآموز
    - داستان هاي كوتاه
    - رمان
    - و...
    آشپزي و روانشناسي:
    اشپزي اسان در كمترين زمان
    - روان شناسي و تست روان شناسي

    دانلود در ادامه مطلب...

    ]]>

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • مديريت دانلود با نرم افزار زيبا و قدرتمند HiDownload Platinum v7.993

    مديريت دانلود با نرم افزار زيبا و قدرتمند HiDownload Platinum


    HiDownload نام نرم افزاری پرقدرت در زمینه مدیریت دانلود ها و دریافت فایل ها از اینترنت با حداکثر سرعت می باشد كه نسخه ی جدید آن با امكانات بسیار عرضه شده است‌. HiDownload نرم افزاری چند منظوره با قابلیت دانلود File ها به صورت تکی و گروهی (چند لینکی) از سایت های Http و FTP، با استفاده از کل پهنا باند اینترنتی کاربران است. قابلیت زمان بندی تعبیه شده در این نرم افزار برای شروع دانلود و اجرای فایل ها و یا قطع ارتباط اینترنت و Shutdown، لزوم حضور کاربر را در هنگام دانلود فایل از اینترنت را بر می دارد و به طور ساده تر نرم افزار، خود كار خودش را انجام می دهد! از ویژگی های خاص این نرم افزار می توان به ضبط و دریافت فایل های صوتی و تصویری كه به صورت Online پخش می شوند و همچنین دریافت Streaming Media و ضبط Streaming Audio & Video با توانایی Resume و شروع مجدد دانلود در صورت قطع ارتباط حتی برای این نوع فایلها نام برد.
    به گفته ی سایت سازنده، HiDownload می تواند تا 500% سرعت دریافت را افزایش دهد. همچنین توسط نرم افزار مدیریت فایل های فشرده ای كه در خود دارد می توان انواع فایل Zip را پس از دانلود باز نموده و به محتویات آن دسترسی پیدا کرد. HiDownload دارای یك موتور جستجو برای جستجوی MP3 در اینترنت می باشد كه كمك زیادی به كاربرانی كه به موسیقی علاقه دارند می كند. دسته بندی - Category قدرتمند درونی این نرم افزار باعث می شود  عملیات دانلود و دسته بندی فایل ها سریع تر انجام گرفته و مشكل پیدا كردن فایل ها پس از دانلود برداشته می شود. نسخه جدید و کامل این دانلود منیجر در ادامه مطلب در انتظار کسانی است که به وقت خود برای دانلود فایل ها اهمیت می دهند و می خواهند همه امکانات را یک جا داشته باشند.


    قابلیت های کلیدی نرم افزار HiDownload Platinum v7.993:
    - افزایش سرعت دانلود با تکه تکه کردن File ها و دانلود همزمان آنها
    - توانایی دانلود کلیپ های آنلاین تصویری (در سایت هایی مانند YouTube, PutFile, Google Video and other Video Sites)، رادیو های اینترنتی، وب کم های آنلاین و ...
    - قابلیت ذخیره فایل ویدیویی و صوتی که قابل دانلود شدن نیستند و به صورت Streaming پخش می شوند (نظیر شبکه های رادیویی و تلویزیونی اینترنتی)
    - توانایی دانلود فرمت های پخش زنده: Windows Media™, Real Audio™ and Real Video™, QuickTime™, Flash Video - FLV, Streaming MP3, Shoutcast™
    - پشتیبانی از File های ram, smil, asx, wax, wvx, m3u, pls و ...
    - پشتیبانی از پروتکل های HTTP,FTP,MMS/MMST/MMSU,RTSP,PNM
    - توانایی کار به صورت اتوماتیک با مرورگر های معروف
    - پشتیبانی از قابلیت زمان بندی برای شروع و خاتمه دانلود ها
    - توانایی نمایش محتویات File های Zip قبل از دانلود آنها
    - توانایی چک کردن خودکار File های دانلود شده به وسیله آنتی ویروس برای جلوگیری از ورود ویروس ها به کامپیوتر
    - دسته بندی خودکار File های دانلود شده
    - تغییر نام خودکار File های دانلودشده
    - پشتیبانی از Proxy Server
    - پشتیبانی از Cookies
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...

    دانلود در ادامه مطلب...

    ]]>

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • جدیدترین عکسهای جدید زیبا بروفه - مرداد 90

    Ziba Borofe Pixdooni Com(1) عکس های جدید زیبا بروفه | مرداد 90 |

    سایت تماشاکده

    در ادامه مطالب

    ]]>

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • عکس های تینا آخوند تبار

    بقیه تصاویر در ادامه مطالب

    ]]>

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • تصاویر بسیار زیبای شبنم قلی خانی آخر مرداد ماه 90-بازیگر سریال 5کیلومتر تا بهشت

    عکس های فوق العاده از شبنم قلی خانی

     

    www.bia2aziz.com

    بقیه تصاویر در ادامه مطالب

    ]]>

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • تصاویر جدید و بسیار زیبای سما خانی آخر مرداد ما90

    عکس های جدید از سما خانی

     

    عکس های جدید از سما خانی

    بقیه تصاویر در ادامه مطالب

    ]]>

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • عکس های فهیمه باقری بازیگر جدید سینما

    در ادامه مطالب

    ]]>

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • عکسهای سیما تیر انداز

    جدیدترین عکس های سیما تیر انداز 90

    در ادامه مطالب

    ]]>

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • جدید ترین اسمس های عاشقانه آخر مرداد ماه90

    پيامك عاشقانه27 | axsms.rozblog.com

    براي ديدن پيامك عاشقانه به ادامه مطلب برويد

    ]]>

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • اجرای بازی های پلی استیشن ۲ بر روی کامپیوتر با PC-Ps2 Emulator PCSx2 v0.9.6 Stable

    PCSX2 بهترین نرم افزار شبیه ساز بازی های پلی استیشن ۲ بر روی کامپیوتر می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا راحتی بتوانید بازی های پلی استیشن ۲ را بر روی رایانه خود نصب و اجرا نمایید. PCSX2 اولین نرم افزار شبیه ساز PS2 برروی رایانه می باشد که این امکان را برای شما فراهم نموده است تا بازی های تجاری که فقط بر روی پلتفرم PS2 قابل اجرا بودند را بتوانید بصورت کامل و بدون نقص و بی عیب بر روی روی رایانه خود اجرا نموده و از آنها لذت ببرید. همانظوری که از نام نرم افزار برمی آید این برنامه توسط تیمی که نرم افزار شبیه ساز PS One یعنی PCSX را تهیه و توسعه داده اند، طراحی و ساخته شده است. این برنامه از طریق مهندسی معکوس دموهای PS2 ساخته شده است ، که منبعی ایده آل برای توسعه یک شبیه ساز نمی باشد. البته ممکن است این نرم افزار هنوز تا کامل شدن راه زیادی داشته باشد ولی درحال حاضر به عنوان برترین و پیشتازترین نرم افزار برای اجرای بازی های پلی استیشن بر روی کامپیوتر می باشد.

     

    ps2 اجرای بازی های پلی استیشن 2 بر روی کامپیوتر با PC Ps2 Emulator PCSx2 v0.9.6 Stable

     در ادامه مطالب

    ]]>

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • تصاویر بسیار زیبای فوژن قبادیان

    فوژن قبادیان

    بقیه عکسها در ادامه مطلب      

    ]]>

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • دانلود فيلم Torque 2004

    Torque 2004 720p H264 AAC-mitu420 www.ashookfilmdownload.in دانلود فیلم با لینک مستقیم

    در  ادامه مطالب

    ]]>

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • دانلود و تبدیل آسان ویدیو های آنلاین با VDownloader 3.6.920

    VDownloader 3.6.920 ابزاری قدرتمند می باشد که قادر است ویدئوهای را از سایتهایی چون Youtube, Google Video, Metacafe, MySpace, DailyMotion, Yuvutu و بسیاری سایتهای مشابه جستجو، دانلود و تبدیل نماید و هم چنین این قابلیت را دارد که آنها را به فرمتهای AVI یا  MPG ذخیره نمایید. این نرم افزار ا ین توانایی را دارد که ویدئو را به صورت فرمتهای مختلفی همچون AVI, MPG, iPod, iPhone, PSP, 3GP, Nokia N8 × ۰, VCD, SVCD, DVD, FLV و MP3 ذخیره نماید. متور جسجوس سازگار شده این نرم افزار می تواند ویدئو را در سایتهای مربوطه بصورت همزمان جستجو نماید. این نرم افزار به شما این توانایی رامی دهد تا با استفاده از مرورگر خود بتوانید ویدئو های مورد نظر خود را مستقیما توسط خود مرورگر دریافت نمایید، ویدئوهای مورد علاقه خودرا به اشتراک بگذارید، ویدئو های دلخواه خود را یافته و آنهارا به پروفایل اجتماعی بیفزایید. همچنین VDownloader این قابلیت را دراد که ویدئو ها را به سایتهای اجتماعی چون  Tuenti, Orkut  و  Facebook ارسال نماید.

     

    VDownloader دانلود و تبدیل آسان ویدیو های آنلاین با VDownloader 3.6.920

    در ادامه مطالب

     

    ]]>

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • تصاویر بسیار زیبای بهنوش بختیاری آخر مرداد ماه 90

    تصاویر بسیار زیبای بهنوش بختیاری آخر مرداد ماه 90در ادامه مطالب

    ]]>

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • دانلود بازی بسیار زیبای MX vs. ATV Reflex -

    mx cover دانلود بازی بسیار زیبای MX vs. ATV Reflex

    عنوان نسخه جدید پرفروش ترین سری مسابقات رانندگی خارج از جاده (off-road) این بازی ها می باشد که توسط استودیوی بازی سازی Rainbow Studios طراحی شده و نسخه PC آن پس از مدتها انتظار توسط کمپانی نام آشنای THQ در تاریخ ۲۶ نوامبر ۲۰۱۰ برای علاقمندان این سری بازی ها منتشر گردید. سرعت در تصمیم گیری دراین بازی مهیج و زیبا حرف اول را می زند، برای پیروزی در مسابقات این بازی بایستی خیلی سریع فکر کنید، تصمیم بگیرید و بهترین عکس العمل را انجام دهید! عبور از میان رودخانه ای پرتلاطم، زمین های باتلاقی صعب العبور و حرکت در میان تپه های شنی بیابانی هنگامی که ناهمواری های پیش روی شما با گذر از هر پیچی تغییر می یابند بسیار مهیج و سرگرم کننده خواهد بود.

    |به همراه دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی از سرور سایت|

    ]]>

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • عكسهاي نرگس محمدي جدیدnew

    در ادامه مطالب

    ]]>

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • مدیریت فایل ها در ویندوز با EF Commander 7.80 (قابل حمل)

    Commander یکی از پیچیده ترین و با قابلیت ترین نرم افزار ها در زمینه ی مدیریت فایل است که قابل استفاده توسط کاربران حرفه ای و مبتدی می باشد. این نرم افزار برای اولین بار در سال ۱۹۹۴ و تحت سیستم عامل OS/2 نوشته شد و به منظور مدیریت ارائه برای برنامه های DOS قدیمی استفاده می شد. تا در سال ۱۹۹۶ برای نسخه ی ۳۲ بیتی سیستم عامل ویندوز مایکروسافت ارائه شد. قابلیت کاربری این محصول بسیار آسان است و اگر شما به دنبال مدیریت فایل های تان هستید از این نرم افزار بهره مند شوید.

     

    EF مدیریت فایل ها در ویندوز با EF Commander 7.80 (قابل حمل)


    ]]>

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • جدید ترین تصاویر بهاره افشاری در مرداد ماه 90

    عکس های جدید بهاره افشاری - www.98ax.com

    در ادامه مطالب

    ]]>

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • اس ام اس عاشقانه جدید جدید

    کاش خبر از این دل تنگم داشتی / کاش خبر از غصه و آهم داشتی

    این دل شده مبتلا به تو ای دوست / کاش مرهمی برای دردش داشت

    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

    به یاد هم بودن قشنگترین هدیه ای است که نیازی به با هم بودن نداره

    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

    با نزدیک شدن ماه رمضون این سوال باز پیش میاد که :
    خدایا فرو دادن این همه بغض روزه رو باطل نمی کنه !؟ 


    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

    خاک من gel شود و gol شکفد از gel من ، تا باد مهر تو بیرون نرود از del من ای gol من.

    ادامه اسمس ها در ادمه مطالب


    ]]>

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • ساخت درايو مجازي با Virtual CloneDrive v5.4.5.0 Final


    استفاده از درایو مجازی امروزه به یکی از متداول ترین کارها برای استفاده از ایمیج ها به جای اصل لوح فشرده تبدیل شده است. وقتی کاربری از اصل لوح فشرده برای هرکاری ، مثلا انجام بازی ها یا اجرای نرم افزارهای خاص استفاده می کند اول این که اصل لوح فشرده پس از مدت زمان کوتاهی خراب یا به طور کلی عمر آن کم خواهد شد ؛ با اصطکاک دیسک خوان عمر دیسک خوان نوری هم کاهش پیدا خواهد کرد و در نهایت هم مطمئنا سرعت بارگزاری به واسطه وجود قطعات فیزیکی کمتر از حالت اجرا به صورت مجازی خواهد بود. اما ساخت درایور مجازی بسیار ساده تر از آن چیزی است که همه ما فکر آن را می کنیم. تنها لازم است یک نرم افزار شبیه ساز نصب و ایمیج هایی که از لوح های فشرده مختلف گرفته شده اند را در آن ها بارگزاری کنیم. Virtual Clone Drive را حتما همگی به خوبی میشناسید و با این نام آشنایی کامل دارید.همانطور که مطلع هستید شرکت Clone که یکی از معروفترین نرم افزارهای رایت CD-DVD و ایمیج گیری را با نام CloneCD و CloneDVD را به جمع نرم افزارهای مخصوص رایت عرضه کرد، در ابتدا به همراه نصب CloneCD این نرم افزار را نیز نصب میکرد و شما میتوانستید از درایو مجازی Clone هم استفاده کنید. ولی هم اکنون این 2 نرم افزار را از یکدیگر جدا کرده تا هر کسی که به این نرم افزار احتیاج پیدا کرد آن را به راحتی دانلود و نصب کند. Virtual Clone Drive دقیقا همانند یک CD-DVD درایو واقعی عمل میکند و فقط مجازی است. شما به راحتی میتوانید ایمیج هایی که با نرم افزارهای دیگر این شرکت گرفته اید (CloneDVD و CloneCD) را با Virtual Clone Drive باز کرده و همانند DVD یا CD اصلی و فیزیکی از آن بهره ببرید.
    این نرم افزار یک مزیت بسیار خوبی که دارد این است که امکانات بسیاری را به صورت کاملا مجانی در اختیار کاربران قرار میدهد.

    قابليتهاي كليدي نرم افزار Virtual CloneDrive v5.4.5.0 Final:
    - پشتیبانی از فرمتهای رایج ایمیج همانند ISO, BIN, CCD
    - امکان اجرای همزمان 15درایور مجازی
    - سازگار با فرمت های مختلف در ایمیج ها
    - امکان به اشتراک گذاری درایو مجازی در شبکه های رایانه ای
    - پشتیبانی از انواع ایمیج ها و لوح های فشرده
    - کم حجم،راحت و ساده بودن. کافیست بروی فایل ایمیج دابل کلیک کرده تا ایمیج مربوطه به طور خودکار در یکی از درایوهای مجازی Mount شود.
    - سازگار با دو سیستم 32 بیت و 64 بیت
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ...]]>

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • حذف کامل برنامه های نصب شده از سیستم با Revo Uninstaller Pro v2.5.3


    شاید شما هم از دسته افرادی هستید که علاقه دارید همواره نرم افزارها و بازی های جدید و متنوعی را بر روی سیستم خود نصب کرده و تجربه نمایید و پس از مدتی استفاده آن ها را از سیستم خود حذف نمایید که مطمئنا برای حذف نمودن آن ها نیز از قسمت UnInstall برنامه ها یا بخش Add or Remove program ویندوز استفاده می نمایید که ساده ترین راه حذف برنامه ها می باشد. اما شاید بعضا در حذف برنامه ها و استفاده از روش های ذکر شده دچار مشکل شده و نتوانسته اید برنامه ی مورد نظر خود را حذف نمایید هرچند می دانید که با استفاده از روش های ذکر شده باز هم برنامه ها به صورت کامل از سیستم پاک نشده و فایل های بیهوده و بلا استفاده ای را بر روی سیستم شما باقی گذاشته و باعث افت سرعت سیستمتان می شوند. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید به راحتی و تنها در عرض چند ثانیه به حذف کامل برنامه ها و بازی های نصب شده بر روی سیستم خود پرداخته به طوری که هیچ گونه فایل اضافه و بی موردی از آن ها در سیستم شما باقی نخواهند ماند. Revo Uninstaller Pro نرم افزاری است که با استفاده از الگوریتم های پیشرفته و سریع به آنالیز برنامه های نصب شده بر روی سیستم پرداخته و شما را قادر می سازد تا به راحتی برنامه های ناخواسته را از روی سیستم خود به طور کامل حذف نمایید. علاوه بر این Revo Uninstaller Pro با داشتن امکانات و ویژگی های قدرتمند و کاربردی دیگر به یکی از محبوب ترین نرم افزارها در این زمینه تبدیل شده و طرفداران بسیاری یافته است که ما نیز اکنون آن را در اختیار شما دوستان عزیز قرار داده ایم.

    قابلیت های کلیدی نرم افزار Revo Uninstaller Pro v2.5.3 :
    - امکان ایجاد چک پوینت در System Restore ویندوز قبل از هرگونه حذف برنامه ها
    - امکان تهیه ی نسخه ی پشتیبان از ریجستری ویندوز قبل از هرگونه حذف برنامه ها
    - توانایی نمایش لیست نرم افزارهای نصب شده به همراه آیکن اختصاصی آن ها
    - توانایی حذف فایل ها و پوشه های موجود در سطل آشغال ویندوز
    - توانایی پاکسازی تاریخچه ی ویندوز و فایل ها و فولدرهای جست و جو شده در ویندوز
    - توانایی نمایش کامل جزئیات برنامه های نصب شده همچون نام شرکت سازنده، نسخه نرم افزار، مسیر نصب، آدرس سایت سازنده و ...
    - توانایی مدیریت کامل استارت آپ ویندوز
    - توانایی پاکسازی کامل فایل ها و کلید های رجیستری مربوط به نرم افزار
    - توانایی جست و جو در لیست نرم افزار ها
    - توانایی پاکسازی و حذف History مرورگر های اینترنتی همچون Opera، Netscape، Internet Explorer و Firefox
    - دارای چندین سطح برای تهیه ی نسخه ی پشتیبان قبل از هرگونه عملیات
    - دارای قابلیت MS Office Cleaner برای حذف History فایل های مایکروسافت آفیس
    - دارای قابلیت Windows Cleaner برای حذف فایل های بیهوده از ویندوز
    - دارای قابلیت Unrecoverable Delete برای حذف غیر قابل برگشت فایل ها و فولدرها
    - دارای بسیاری از ابزارهای ویندوز همچون Disk Defragmenter، Network Diagnostics، System Restore، Security Center و ... به صورت یکجا
    - دارای قابلیت Hunter Mode
    - دارای محیطی بسیار ساده اما جذاب و کاربرپسند
    - دارای قدرت بسیار بالا علی رقم داشتن حجم کم
    - سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
    - و ... ]]>

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • بازیگران سریال ساختمان پزشکان

    ساختمان پزشکان نام یک مجموعه تلویزیونی طنز است که از شبکه سوم سیما پخش می‌شود. این مجموعه به کارگردانی سروش صحت ساخته شده‌است. این مجموعه در ابتدا توسط صدا و سیما توقیف شد، ولی دوباره اجازه پخش گرفت.

    بازیگران سریال ساختمان پزشکان

    بازیگران سریال ساختمان پزشکان]]>

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • دانلود 4 تم بسیار زیبا برای سونی اریکسون(جدید)

    theme_for_sonyericsoon.jpg
    در این لحظه تعداد چهار تم با موضوعات مختلف و بسیار زیبا را برای شما آماده کرده ایم.چنان چه گوشی شما سونی اریکسون ورژن 4.7 میباشد هم اکنون میتوانید این مجموعه که سری چهارم میباشد را از سایت بزرگ بروز دانلود دریافت نمایید.توجه:پسوند تم ها thm میباشد.
    ]]>

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,

  • 20to20

    مدیر سایت

    20to20

    http://20to20.loxblog.com

    بیست تو بیست *عکس * دانلود* مطالب باحال* جوک

    بیست تو بیست *عکس * دانلود* مطالب باحال* جوک

    بیست تو بیست *عکس * دانلود* مطالب باحال* جوک

    بیست تو بیست *عکس * دانلود* مطالب باحال* جوک