بیست تو بیست *عکس * دانلود* مطالب باحال* جوک
.:: Your Adversing Here ::.
 

پیشنهاد تغذیه ای برای مسافران نوروزی

در روزهای جشن نوروز خانواده‌های زیادی برای استفاده از تعطیلات راهی سفر می‌شوند. برای اینكه در این سفر مشكلی برای اعضای خانواده به خصوص در مورد غذا و تغذیه آنها پیش نیاید، پیشنهادهای زیر را در نظر بگیرید:

 


به گزارش سلامت نیوز با توجه به مدت سفر، یك برنامه غذایی برای خود تهیه كنید. تهیه چنین برنامه‌ای در حفظ سلامت افراد، اهمیت بالایی دارد. این برنامه باید با توجه به فاكتورهای مختلفی مانند تعداد افراد همراه در سفر؛


وضعیت اقتصادی و میزان هزینه‌ای كه قرار است برای غذا اختصاص داده شود، تركیب سنی افراد خانواده و نیاز‌های تغذیه‌ای آنها وامكانات مورد دسترسی در مقصد سفر، امكان یا عدم امكان تهیه غذا در محل اسكان و... به دقت برنامه‌ریزی شود.

یكی از فوائد برنامه‌ریزی این است كه امكان تهیه مواد اولیه از شهر خودتان با قیمت مناسبتر و اطمینان بیشتر از سلامت ان وجود دارد. به علاوه با مشخص بودن وعده‌های غذایی و آمادگی برای تهیه آنها شما می‌توانید از انتخاب از سر ناچاری و تصادفی غذا در طی سفر پیشگیری كنید.


اگر چند خانواده در سفر همراه می‌شوید می‌توانید مسئولیت تهیه غذا را در روزهای مختلف بین خود تقسیم كنید تا همه بتوانند از فراغت به وجود‌آمده برای استفاده در تفریحات و گردش‌های برنامه‌ریزی شده استفاده كنند.


برای انتخاب غذاها برای وعده‌های مختلف تركیب سنی افراد را در نظر بگیرید. برای مثال ممكن است بین این افراد كودكان و سالمندانی باشند كه امكان مصرف غذاهای خاصی را ندارند و حتی ممكن است مصرف بعضی از غذاهای خاص، آنها را بیمار كند.


در صورتی كه چنین برنامه‌ای طرح شده باشد، به شما امكان می دهد كه با آماده‌سازی قسمتی از مراحل پخت پیش از سفر و فریز‌كردن آن در مدت آماده‌سازی غذا در هنگام سفر صرفه‌جویی كنید.


به گزارش سلامت نیوز با داشتن چنین برنامه‌ای شما می‌توانید بعضی از غذاهای كم كالری و سبك را بین وعده‌هایی كه غذا مفصلتر‌ و پر كالری‌تر است قرار دهید. همچنین اگر فرصت تهیه غذای شما محدود است می توانید غذاهایی را در فهرست برنامه غذایی قرار دهید كه سریع آماده می شوند.

همچنین برای حمل لوازم كمتر می‌توانید غذاهایی كه ملزومات كمتری برای تهیه نیاز دارند انتخاب و در فهرست خود قرار دهید.
ممكن است علاقه مند باشید كه در سفر به مناطق مختلف از غذاهای محلی آنها استفاده کنید. با توجه به اینكه در رستوران‌های تمام مناطق كشور معمولا چند مورد غذای به خصوص تهیه می‌شود امكان خرید و مصرف این غذاها در محل وجود ندارد.


فكر بدی نیست كه به تجربه آشپزیتان بیافزایید و با استفاده از راهنمایی افراد محلی خود اقدام به پخت این غذاها كنید. در این موارد سعی كنید غذایی را برای پخت اانتخاب كنید


كه مواد اولیه و روش پخت سالمتری چه از نظر بهداشتی و تغذیه ای داشته باشد. متنوع‌ترین غذاها در این بین، غذاهایی هستند كه در تركیب آنها سبزی به كار رفته است.


در این برنامه ریزی، میان‌وعده‌ها را در نظر بگیرید زیرا بخش زیادی از انرژی دریافتی روزانه از همین میان‌وعده‌ها دریافت می‌شود. درنظر گرفتن میوه برای مصرف در میان وعده البته با توجه به شست‌وشوی كامل انتخاب بسیار خوبی است.


قابل ذكر است كه برای حمل سالم مواد غذایی باید از ظروف و یخچال‌های مطمئن كه غذاها را تا درجه حرارت مطمئن سرد نگه می دارند، استفاده كنید و به محض رسیدن به مقصد، غذاها را دریخچال منتقل كنید تا دمای آنها كاهش پیدا نكند و همچنان سرد بماند.


در صورتی كه در محل اسكان به هیچ عنوان امكان پخت غذا به صورت خانگی ندارید، موارد زیر را در نظر بگیرید:


برای سفر، آب و موادغذایی كافی همراه داشته باشید. و غذا را در ظروف دربسته و در جای خنك نگهداری كنید. همچنین، حتماً قبل از مصرف غذای باقی‌مانده از قبل، آن را به مدت 20 دقیقه روی حرارت قرار دهید.

بهتر است در طول سفر از موادغذایی خام یا نیم‌پز استفاده نكنید، زیرا ممكن است آلوده به عوامل عفونی باشد. (حرارت بالا یكی از راه‌های از بین بردن عوامل عفونی در موادغذایی است

(.
اگر مجبورید در اغذیه‌فروشی‌ها یا رستوران‌های بین راه غذا صرف كنید، از تهیة بهداشتی غذاها مطمئن شوید.


به نوع ظروف و وسایل مصرفی توجه داشته باشید، بهتر است در این‌گونه موارد از ظروف یك‌بارمصرف استفاده شود.


در طول سفر، فقط از آبی استفاده كنید كه از سلامت آن اطمینان دارید. اگر از سلامت آن بی‌اطلاعید، آن را بجوشانید و سپس بنوشید. پیشنهاد می‌شود از آب معدنی در بطری‌های دربسته كه، تاریخ تولید روی در آنها ذكر شده، استفاده كنید.


كنسروها و غذاهای كنسروی از انتخاب‌های سالمی هستند كه برای سفر استفاده می شوند. با‌ این‌همه از آنجا كه مسمومیت‌های غذایی كشنده، از طریق كنسروهای غذایی ایجاد می‌شوند، حتما محتویات كنسروها را قبل از مصرف بجوشانید. همچنین از مصرف كنسروهای بادكرده یا زنگ‌زده خودداری كنید.

مصرف پنیر تازه، چنانچه از شیر پاستوریزه تهیه نشده باشد، خطرناك است و امكان ابتلا به بسیاری از بیماری‌های عفونی را فراهم می‌كند. بنابر این برای حفظ سلامتی خود و خانواده‌تان، از لبنیات و پنیرهای پاستوریزة بسته‌بندی‌شده استفاده كنید.

اگر به شیر پاستوریزه دسترسی ندارید، لازم است شیر تازه را به مدت 1 دقیقه در حال جوشیدن به‌هم بزنید.
موادغذایی و تنقلات باز یا نوشیدنی‌هایی نظیر شربت یا آبمیوه را از دستفروشان و مغازه‌های غیربهداشتی تهیه نكنید.


منبع:سلامت نیوز


سال نو پیشاپیش مبارک

 

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • کریس رونالدو سوار بر لامبورگنی جدیدش

     

      http://estaticos03.marcamotor.com/albumes/2012/02/12/cr7_lamborghini_gasolinera/1329039888_extras_albumes_0.jpg

    تا حالا به پرچم نروژ دقت کردیـن؟ عکس

    تا حالا به پرچم نروژ دقت کردیـن؟ عکس
    پرچم چندین کشور در این پرچم دیده می شود .( فرانسه - تایلند - فنلاند ...)

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره ۳۶۵ – یک شنبه ۱۶ بهمن ماه ۱۳۹۰

    برای این ساعت در سایت دانلود ها ضمیمه رایگان کلیک شماره ۳۶۵ یک شنبه ۱۶ بهمن ماه را برای شما کاربران عزیز تهیه نموده ایم که می توانید هم اکنون از سایت دانلود ها دریافت نمایید . ضمیمه کلیک با موضوعات اخبار فناوری اطلاعات ، معرفی نرم افزار و سایت های متنوع ، نقد و معرفی و بررسی بازی های راینه ای و آموزش های جالب نرم افزار های مختلف ، اخبار موبایل ، معرفی نرم افزار های موبایل ، تازه های فناوری و معرفی جدیدترین تکنولوژی های دنیا و … هرهفته یک شنبه ها منتشر می شود . برای مشاهده عناوین این هفته ضمیمه کلیک به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

     

    Click 365 ضمیمه کلیک روزنامه جام جم شماره 365 – یک شنبه 16 بهمن ماه ۱۳۹۰

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • گربه را در این عکس پیدا کنید ؟؟

    گربه را در این عکس پیدا کنید ؟؟.

    .

    .

    .

    .

    آیا می توانید در این عكس گربه ای را بیابید...؟؟

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • دانلود کامل ترین آموزش عکاسی در دنیا – بیش از ۲۳ ساعت آموزش

    همواره در هر ماه تعداد بسیار زیادی مجموعه آموزشی در رابطه با موضوع فوتوشاپ و تکنیک های عکاسی عرضه می شود. ولی آیا همه ی آن ها کاربردی بوده و هدفمند می باشند ؟ امروز در وبسایت دانلودها مجموعه ای بی نظیر آماده گردیده است که از برترین آموزش های سرتاسر اینترنت در ۲ماه اخیر جمع آوری شده است و به شما تمامی تکنیک هایی که یک عکاس در راستای عکاسی و کار با نرم افزار مجبوبش یعنی فوتوشاپ نیاز دارد را آموزش می دهد. این مجموعه بی نظیر شامل ۱۵ آموزش مختلف می باشد که مدت زمان کلی آن به بیش از ۲۳ ساعت می رسد. آموزش هایی که قرار است شما با آن ها روبرو شوید به طور خلاصه عبارتند از: نورپردازی در عکاسی تبلیغاتی ، عکاسی کنسرت ها ، مرور قدم به قدم و حرفه ای نورپردازی برای عکاسان ، کامل ترین آموزش ادیت و رتوش تصاویر پرتره ، ترمیم عکس هایی که با مشکل در هنگام عکاسی روبرو شده اند ، آموزش عکاسی مناظر طبیعی ، ۱۰ تکنیک اساسی که هر عکاسی باید آن ها را بداند و … . این مجموعه آموزشی از کمپانی های Lynda , Kelby Training , Total Training و … جمع آوری شده است. برای مشاهده لیست کامل آموزش ها و دانلود آن ها با لینک مستقیم و به صورت کاملا رایگان از وبسایت دانلودها ، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

    |برای اولین بار در دنیا ، بیش از ۱۴ گیگابایت ، بیش از ۲۳ ساعت آموزش حرفه ای|

     

    phlearn دانلود کامل ترین آموزش عکاسی در دنیا   بیش از 23 ساعت آموزش

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • مشکلات درس خواندن دانشجویان


     1)
    در سال 52 جمعه داریم و میدانید که جمعه ها فقط برای استراحت است به این ترتیب 313 روز باقی میماند.

    2) حداقل 50 روز مربوط به تعطیلات تابستانی است که به دلیل گرمای هوا مطالعه ی برای یک فرد نرمال مشکل است 263 روز باقی میماند.

    3) در هر روز 8 ساعت خواب برای بدن لازم است که جمعا 122 روز میشود بنابراین 141 روز باقی میماند.

    4) اما سلامتی جسم و روح روزانه 1ساعت تفریح را می طلبد که جمعا 15 روز میشود پس 126 روز باقی میماند.

    5) طبیعتا 2 ساعت در روز برای خوردن غذا لازم است که در کل 30 روز میشود پس 96 روز باقی میماند.

    6) 1 ساعت در روز برای گفتگو و تبادل افکار به صورت تلفنی لازم است. چرا که انسان موجودی اجتماعیست این خود 15 روز است.پس 81 روز باقی میماند.

    7) روزهای امتحان 35 روز از سال را به خود اختصاص میدهند پس 46 روز باقی میماند.

    8) تعطیلات نوروز و اعیاد مختلف دست کم 30 روز در سال هستند پس 16 روز باقی میماند.

    9) در سال شما 10 روز را به بازی میگذرانید پس 6روز باقی میماند.

    10) در سال حداقل 3 روز به بیماری طی میشود پس 3 روز باقی میماند.

    11) سینما رفتن و سایر امور شخصی هم 2 روز را در بر میگیرد پس 1 روز باقی میماند.

    12) 1 روز باقی مانده همان روز تولد شماست چگونه میتوان در آن روز درس خواند؟

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • دانلود دوبله فارسی انیمیشن آخرین سال نو A Christmas Carol 2009

     

    A Christmas Carol BDRip (2009) Mkv

    |دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

    |انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت فوق العاده عالی HD 1080p می باشد|

    |برای اولین بار در ایران ، نسخه دوبله فارسی گلوری|

     

    chris 1 دانلود دوبله فارسی انیمیشن آخرین سال نو A Christmas Carol 2009

     

    نام انیمیشن: A Christmas Carol – آخرین سال نو (سرود کریسمس)

    ژانر: انیمیشن، درام ، خانوادگی ، فانتزی

    سال انتشار: ۲۰۰۹

    مدت زمان: ۹۸ دقیقه

    حجم: ۹۶۰ مگابایت

    کیفیت: BDRip 1080p

    دوبله فارسی گلوری

    IMDB

    خلاصه داستان: انیمیشن سرود کریسمس روایتی دوباره از داستانی کلاسیک با همین نام نوشته چارز دیکنز است، روایتی متفاوت از اسکروچ (جیم کری) مردی خسیس و بداخلاق که در آستانه کریسمس با تنگ نظری خود قلب منشی همیشه وفادارش (گری اولدمن) را می شکند و در شب کریسمس طبق معمول تنهاست تا اینکه ارواح کریسمس به سراغ او می آیند و او را با خود در سفری طولانی همراه می کنند تا چشم او را به اعمال زشتش باز کنند. در این روایت جدید از داستان،جیم کری در ۸ نقش جداگانه یعنی نقشهای اسکروچ (۵ نقش)، روح زمان گذشته، روح زمان حال و روحی از آینده سخن می گوید …

     

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • صدا خفه کن تفنگ چگونه کار میکند؟

    برای همه جالب است که یک چیزی باعث کاهش صدای وحشت آور تفنگ می شود ، تفنگی  که اگر بغل گوشتان شلیک شود حداقل تا ۱۰ دقیقه صدای آن در گوشتان می ماند مخصوصا اسلحه کلاشینکف . اما صدا خفه کن ها برای همین کار ساخته شده اند . ویدئو های جالبی هم در زمینه مقایسه صدای شلیک تفنگ با صدا خفه کن و بدون آن موجود است که دیدن آنها خالی از لطف نیست .

    اساس کار صدا خفه کن ها بسیار ساده است . فرض کنید یک بادکنک را تا حد معقولی باد کرده اید ، اگر به آن سوزن وارد کنید چه اتفاقی می افتد ؟ مسلما صدای مهیبی خواهد داد حال اگر دهانی همان بادکنک را باز کنید ، فشار هوا به تدریج خارج شده و صدای بسیار کمتری ایجاد خواهد شد . صدا خفه کن ها نیز بر همین اساس کار می کنند . برای شلیک یک گلوله از تفنگ ، باروت پشت فشنگ منفجر می شود . این عمل یک ضربان فشار بالا منتج از گاز داغ بوجود می آورد . این فشار گاز داغ، گلوله را به خارج از لوله تفنگ می راند و به مثابه در آوردن چوب پنبه از سر یک بطری پر گاز می باشد . فشاری معادل با ۳۰۰۰ پوند بر اینچ مربع یا ۲۰۷۰۰۰۰۰ پاسکال می باشد پس باید انتظار شنیدن صدای وحشتناکی هم داشته باشیم .

    صدا خفه کن در انتهای لوله تفنگ نصب پیچ می شود و اصولا بزرگتر و پهن تر از لوله تفنگ می باشد . با وجود صدا خفه کن در اسلحه ، گاز فشاری پشت گلوله فضای بیشتری برای پخش شدن دارد بنابراین فشار گاز داغ  تا ۶۰ پوند بر اینچ مربع کاهش خواهد یافت  و طبق مثالی که در ابتدا گفتیم صدای کمتری هم ایجاد می شود .

    تفنگ هایی هم هستند که صدا خفه کن روی آنها به خوبی جوابگو نیست ، به این دلیل که این تفنگ ها گلوله را با سرعت سوپر سونیک ا مافوق صوت شلیک می کنند . در این حالت گلوله بر اثر سرعت زیاد خود در هوا پدیده انفجار صوتی را منجر می شود . صدا خفه کن می تواند لحظه پرتاب را کم صدا کند اما جلوی انفجار صوتی را نخواهد گرفت .

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • قویترین نرم افزار مدیریت دانلود Download Accelerator Plus 9.2.0.5 Final

    Download Accelerator Plus پرطرفدارترین نرم افزار در شاخه مدیریت دانلود ها است. بالا بردن سرعت دانلود تا ۳۰۰%، قابلیت استفاده آسان از آن(در عین حرفه ای بودن)، امنیت بالا و تنظیمات بسیار زیاد که استفاده سریعتر و راحتت تر را از آن ممکن میکند، همه امکاناتی هستند که این محصول را از رقیبان خود متمایز میکند.
    این نرم افزار با جستجو در بین سایت های مشابه (Mirror) پرسرعت ترین سایت را برای استفاده بهینه از Dial-up یا اتصالات با پهنای باند بالا پیدا می کند.
    بالا بردن سرعت دانلود شما با دریافت از چند connection و قابلیت ادامه دادن (pause) که شما را قادر به ادامه دانلود در هنگام قطعی اینترنت یا سرور میکند ، جستجو برای بهترین سرور (mirror)  تنها چند مورد از امکانات این برنامه قدرتمند است.

    DAP downloadha.com قويترين نرم افزار مديريت دانلود Download Accelerator Plus 9.2.0.5 Final

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • مدیریت حرفه ای ایمیل ها با Mozilla Thunderbird 9.0 Beta 2

    Mozilla Thunderbird یک نرم افزار نسل جدید در زمینه مدیریت ایمیل ها می باشد. این نرم افزار کار با ایمیل را امن تر، با سرعت تر و آسانتر از قبل کرده و می تواند اکثر نیازهای شما در مدیریت ایمیل ها را فراهم سازد. قابلیت جدید این نرم افزار به نام "زبانه ها و جستجو" به شما امکان میدهد تا خیلی سریع در بین ایمیل های خود جستجو کرده و ایمیل مورد نظر را بیابید. اگر از مرورگر فایرفاکس استفاده میکنید قابلیت زبانه این نرم افزار برای شما، فوق العاده کاربردی می باشد. به وسیله این قابلیت شما می توانید هر ایمیل را در زبانه ای جدید باز کرده و به راحتی بین آنها جا به جا شوید و یا حتی ایمیل های مهم را جدا کنید که این کار را می توانید با دابل کلیک کردن بر روی ایمیل انجام دهید. از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به آرشیو کردن ایمیل ها، ویرایش پوسته نرم افزار، ابزار مدیریت افزونه، راه اندازی آسان، دارای محل ذخیره آدرس کاربرها، یادآوری ضمیمه ها، حفظ امنیت میل و حذف ایمیل های اسپم، آپدیت اتوماتیک و … اشاره کرد.

     

    Mozilla Thunderbird 2012 مدیریت حرفه ای ایمیل ها با Mozilla Thunderbird 9.0 Beta 2

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • دانلود گل های دربی 74 پایتخت

     دانلود گل های دربی 74 پایتخت
    |گل های دربی 74 تیم های استقلال و پرسپولیس 13.11.1390  |

    | به همراه لینک های کمکی از سرور RapidShare |

    |پرسپولیس 10 نفره دربی را فتح کرد  |

      دیدار استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی در حضور بیش از ۶۵ هزار نفر آغاز شد و با نتیجه 3 بر 2 به سود پرسپولیس به پایان رسید.
    بازی با برتری نسبی پرسپولیس شروع شد و این تیم دو موقعیت خوب راهم از دست داد اما استقلال رفته رفته بهتر شد و در دقیقه ۳۲ روی اشتباه علی کریمی، فریدون زندی پاس زیبایی را به میلاد میداودی داد و این بازیکن اولین گل خود در دربی را برای استقلال به ثمر رساند.
    استقلال در دقیقه ۵۰ توسط فریدون زندی به گل دوم رسید. در ادامه در حالی که پرسپولیس ۱۰ نفره به بازی ادامه می داد در دقایق ۸۲ و ۸۳ توسط ایمون زائد به گل رسید تا بازی به تساوی کشیده شود. در دقیقه ۹۰+۲ ایمون زائد توانست گل سوم و پیروزی بخش پرسپولیس را به ثمر برساند.
    قضاوت این مسابقه بر عهده علیرضا فغانی بود. وی به علی حمودی و فریدون زندی و شریفات از استقلال کارت زرد نشان داد. در دقیقه ۶۷ نیز مهرداد اولادی از پرسپولیس اخراج شد.
    بازیکنان استقلال:
    مهدی رحمتی، الونگ(۴۶- محسن یوسفی)، حنیف عمران زاده، میثم حسینی، علی حمودی، کیانوش رحمتی، پژمان منتظری، اسماعیل شریفات، فریدون زندی، میلاد میداودی( ۹۰- یرکوویچ)، آرش برهانی
    سرمربی: پرویز مظلومی

    بازیکنان پرسپولیس:

    حسین هوشیار، رضا نورمحمدی، مجتبی شیری، ابراهیم شکوری، حمید علی عسگر، مازیار زارع، محمد نوری(۸۹- حسین بادامکی)، هادی نوروزی(۵۶- مهدی مهدوی کیا)، غلامرضا رضایی(۵۶- ایمون زائد)، مهرداد اولادی، علی کریمی
    سرمربی: دنیزلی

    ضمن عرض تبریک این برد شیرین به هواداران پرسپولیس، تمامی 5 گل این بازی با کیفیت عالی آماده دانلود می باشد.

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • ورزشکار نمونه ! (عکس طنز)

    ورزشکار نمونه ! (عکس طنز)

     
    .
    .
    .
    .
    .
     
     
    بدون شرح !!!http://www.taknaz.ir/upload/64/0.945468001328262961_taknaz_ir.jpg

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • یک استدیوی کامل برای ساخت آهنگ با PreSonus Studio One Pro 2.0.2.16986

    PreSonus Studio One Pro یک استدیوی کامل برای ساخت آهنگ با PreSonus Studio One Pro 2.0.2.16986

     

     

    Presonus Studio One Pro نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر به ساخت آهنگ می باشند. این نرم افزار با ظاهر گرافیکی بسیار خوبی که دارد به کاربران مبتدی نیز این اجازه را می دهد تا به راحتی آهنگ مورد نظر خود را ساخته و اقدام به تنظیم آن نمایند. این نرم افزار با توجه به امکانات بالایی که دارد برای کاربران حرفه ای نیز دارای کاربرد می باشند و افراد حرفه ای نیز می توانند در زمینه آهنگ سازی از این نرم افزار بهره لازم را ببرند. این نرم افزار یکی از تولیدات کمپانی PreSonus Audio Electronics می باشد که در زمینه ساخت نرم افزارهای صوتی بسیار حرفه ای می باشد.

     

    ویژگی های کلیدی نرم افزار Presonus Studio One Pro:

     

    - استفاده نا محدود از صداهای شبیه سازی شده در ساخت آهنگ
    – دارای بیش از صد مورد صدای مربوط به سبک Rap , Hip Hop , Rock , Dance و Jazz  در برنامه
    – دارای قدرت بالا در میکس و ترکیب صداها
    – دارای ابزار تست صدا
    – توانایی تنظیم قسمت های مختلف آهنگ
    – قابلیت قرار دادن افکت های صوتی مختلف بر روی صدا
    – توانایی استفاده از فایل های صوتی WAV, MP3, WMA, و OGG در برنامه

    - و …

    ]]>

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • عکس های جدید حدیث میرامینی(new)

    عکس های جدید حدیث میرامینی

    ]]>

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • دانلود بازی زیبای Motoracing

    b0 دانلود بازی زیبای Motoracing

    این بازی جذاب ، با گرفیک عالی و تصاویر سه بعدی ، به همراه موتورهای بسیار زیاد ، شما را جذب دنیای خود خواهد کرد .

    ]]>

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • بازگرداندن تصاویر پاک شده با Ashampoo GetBack Photo 1.0.1

    Ashampoo GetBack Photo

    از دست دادن عکس های پرخاطره و با ارزش به آسانی اتفاق می افتند. گم شدن عکس های دیجیتالی دلیل های متفاوتی دارد. از جمله پاک شدن اتفاقی عکس، نقص در مموری کارد، فایل سیستم خراب بوده، عکس شما در یک فایل PDF یا Word بوده و آن سند به طور اتفاقی پاک شده است. با استفاده از نرم افزار Ashampoo GetBack Photo  مفقود بودن برای همیشه مورد خاصی نیست. این نرم افزار با انجام یک ریکاوری سریع عکس های شما را از دستگاه های حافظه مختلف مانند مموری کارد، اسمارت فون ها و هارد دیسک درایورهای USB بازگردانی می کند. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از فارسی بروز دانلود نمایید.

    ]]>

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • بازی ۲ Need For Speed : Underground ( کاملا فشرده )

    2 Underground

    پس از انتشار دو بازی محبوب قدیمی Grand Theft Auto 4 و Most Wanted و استقبال بی نظیر کاربران بر آن شدیم تا از این پس بازی های قدیمی پرطرفدار را به صورت کاملا فشرده در دانلود کده قرار دهیم . Underground 2 یکی از بازی هایی است که طرفداران زیادی در چند سال پیش داشته و مطمئنا با دیدن دوباره ی آن ، همان هیجان قدیمی را برای انجامش خواهند داشت . این بازی که در دسته ی ورزشی – اتومبیلی قرار می گیرد همانند سایر نسخه های بازی NFS ، داستان افرادی است که مسابقاتی را به صورت غیرقانونی برگزار می کنند و با خرید اتومبیل های جدیدتر و نصب تجهیزات مختلف بر روی آنها ، خود را برای شرکت کردن در مراحل سخت تر آماده می سازند . به هر حال تجربه این بازی را چه برای افرادی که تا کنون آن را انجام نداده و چه کسانی که حتی چندین بار آن را به انتها رسانده اند پیشنهاد می کنیم . این بازی به طور معمولی در ۲ سی دی عرضه شده بود که با فشرده سازی آن ، حجم فایل نصب را بدون حذف بخش هایی از بازی تا حد محسوسی کاهش داده ایم .

    ]]>

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • آپدیت آفلاین آنتی ویروس نود سی و دو , ESET NOD32 Offline Updater 6373

    قابل توجه دوستانی که همیشه به اینترنت دسترسی ندارند و یا خواهان آن هستند که وقت زیادی برای آپدیت آنتی ویروس خود نگذارند , نگران نباشند توسط این آپدیت افلاین یا اضافه کردن دیتابیس به نود ۳۲ ( ESET nod32 Offline Update ) شما میتوانید از گرفتارشدن به انواع ویروسها و تروجان ها آ سوده خاطر باشید ابتدا نود ۳۲ را در کامپیوتر خود نصب کنید توجه کنید که نصب کردن ان هیج تغیری در رجیستری ندهد . به این صورت که بعد از اتمام نصب شما باید مسیری را برای ابدیت شدن در قسمت کنترل پنل ( configuration panel) مشخص کنید و سپس ابدیت را شروع نماید و باید توجه کنید که چند لحظه ای طول میکشد که ESET product این مسیر محلی برای ابدیت را تشخیص و تایید کند.

    ]]>

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • دانلود مستند درندگان در حیاط خلوت شما – Predators in Your Backyard 2011


    Predators in Your Backyard HDTVRip (2011) Mkv

    |دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

     |به همراه دانلود از سرور تورنت اختصاصی دانلودها|

     

    Predators in your backyard دانلود مستند درندگان در حیاط خلوت شما Predators in Your Backyard 2011

     

    نام مستند:  Predators in Your Backyard – درندگان در حیاط خلوت شما

    سال انتشار: ۲۰۱۱
    زبان: انگلیسی
    مدت زمان: ۵۹ دقیقه
    حجم: ۴۰۰ مگابایت
    کیفیت: HDTVRip

    زیرنویس انگلیسی : دارد

    خلاصه داستان : همواره بسیاری از انسان ها بوسیله ی حیوان های درنده در نقاط مختلف دنیا کشته می شوند. در فلوریدا ، گروه جدیدی از پلنگ ها به عنوان دشمن جدی و خطرناک تازه ای برای جان انسان ها شده اند . در این مستند به مشاهده و بررسی حیوانات درنده ای همچون خرس ، ببر ، شیر و سایر حیوانات پرداخته می شود و …

    ]]>

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • تامین امنیت شرکت های کوچک با Kaspersky Small Office Security 2 Build 9.1.0.59

    Kaspersky Small Office Security تامين امنيت شركت هاي كوچك با Kaspersky Small Office Security 2 Build 9.1.0.59

    Kaspersky Small Office Security نرم افزاری بسیار قدرتمند در زمینه محافظت از سیستمهای کامپیوتری تحت شبکه برای سازمان  و شرکت های کوچک می باشد.با استفاده از Kaspersky Small Office Security دیگر نیاز به صرف هرینه های هنگفت برای امنیت شبکه نمی باشد چون این نرم افزار با موتور جدید امنیتی، استفاده از حداقل منابع سیستم و حفاظت پیشرفته از اطلاعات محرمانه راه را برای سازمان ها و شرکت ها کوچک بسیار سان کرده است. از ویژگی های این نرم افزار نصب آسان، تنظیمات پیش فرض مطلوب، بروز رسانی خودکار و سازگاری کامل با ویندوز ۷ و ویندوز سرور ۲۰۰۸ می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید تا حداکثر ۵ کامپیوتر را در شبکه محافظت کنید.

    ]]>

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • تصویر تماس گیرنده به صورت تمام صفحه با Full Screen Caller ID 6.2.6 در اندروید

    Full Screen Caller ID 6.2.6 تصویر تماس گیرنده به صورت تمام صفحه با Full Screen Caller ID 6.2.6 در اندروید

    Full Screen Caller ID 6.2.6  نام نرم افزاری مخصوص گوشی های اندروید نسخه ۱٫۵ تا ۲٫۳ بوده که با کمک آن قادر خواهید بود تا تصویر تماس گیرنده را به صورت تمام صفحه در گوشی مشاهده نمایید . این نرم افزار را هم اکنون از سایت بروز دانلود می توانید دریافت نمایید .

    ]]>

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • لانچر بسیار زیبا QQLauncher Pro 1.12 برای اندروید

    QQLauncher Pro 1.12 لانچر بسیار زیبا QQLauncher Pro 1.12 برای اندروید

    نرم افزاری که هم اکنون برای شما کاربران عزیز تدارک دیده ایم QQLauncher Pro 1.12 نام دارد که مخصوص گوشی های اندروید نسخه ۲ به بالا می باشد . QQLauncher Pro 1.12 در واقع یک نرم افزار لانچر با نمونه های متنوع و آیکون های زیبا می باشد . شما با کمک نرم افزار های لانچر قادر خواهید بود تا ظاهری جدید به گوشی های اندروید خود ببخشید . در واقع این نوع نرم افزار ها را به نوعی می توان به عنوان یک تم در نظر گرفت . این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت بروز دانلود دریافت نمایید .

    ]]>

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • عکس های جدید شبنم قلی خانی بازیگر سریال پنج کیلومتر تا بهشت(جدید)

    شبنم قلی خانی

    براي ديدن عكس ها به ادامه مطلب مراجعه كنيد ...



    ]]>

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • نسخه نهایی مرورگر محبوب و قدرتمند Mozilla FireFox 6.0

    firefox4 نسخه نهایی مرورگر محبوب و قدرتمند Mozilla FireFox 6.0

    Mozilla FireFox 6.0 محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امکانات نسبت به شده است.توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است.firefox با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است.

    ]]>

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • دانلود و تبدیل آسان ویدیو های آنلاین با VDownloader 3.6.924 قابل حمل

    VDownloader دانلود و تبدیل آسان ویدیو های آنلاین با VDownloader 3.6.924 قابل حمل

    VDownloader 3.6.924 ابزاری قدرتمند می باشد که قادر است ویدئوهای را از سایتهایی چون Youtube, Google Video, Metacafe, MySpace, DailyMotion, Yuvutu و بسیاری سایتهای مشابه جستجو، دانلود و تبدیل نماید و هم چنین این قابلیت را دارد که آنها را به فرمتهای AVI یا  MPG ذخیره نمایید. این نرم افزار ا ین توانایی را دارد که ویدئو را به صورت فرمتهای مختلفی همچون AVI, MPG, iPod, iPhone, PSP, 3GP, Nokia N8 × ۰, VCD, SVCD, DVD, FLV و MP3 ذخیره نماید. متور جسجوس سازگار شده این نرم افزار می تواند ویدئو را در سایتهای مربوطه بصورت همزمان جستجو نماید. این نرم افزار به شما این توانایی رامی دهد تا با استفاده از مرورگر خود بتوانید ویدئو های مورد نظر خود را مستقیما توسط خود مرورگر دریافت نمایید، ویدئوهای مورد علاقه خودرا به اشتراک بگذارید، ویدئو های دلخواه خود را یافته و آنهارا به پروفایل اجتماعی بیفزایید. همچنین VDownloader این قابلیت را دراد که ویدئو ها را به سایتهای اجتماعی چون  Tuenti, Orkut  و  Facebook ارسال نماید.

    ]]>

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • نمایش کامل مشخصات سیستم با System Spec 3.0.2 قابل حمل

    System Spec نمایش کامل مشخصات سیستم با System Spec 3.0.2 قابل حمل

    System Spec نام یک نرم افزار قدرتمند و کم حجم می باشد که به منظور به نمایش در آوردن مشخصات دقیق سخت افزای طراحی شده است که با نصب آن می توانید اطلاعات مفید و جامعی در این زمینه کسب نمایید . این برنامه قادر است اطلاعات سخت افزار هایی نظیر CPU ، Motherboard ، RAM ، Graphic Card ، Hard Disk ، CD-DVD Drives ، Audio Cards را تنها با یک کلیک در اختیار شما قرار دهد.

    ]]>

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • ویرایش انواع فایل های متنی با EditPad Pro 7.0.5 قابل حمل

    EditPad Pro ویرایش انواع فایل های متنی با EditPad Pro 7.0.5 قابل حمل

    نرم افزار EditPad Pro ابزاری قدرتمند در زمینه ویرایش متن یا پردازنده کلمه همانند یک Notepad اما با سرعتی بالاتر و محیطی جالب تر از آن، که شامل نوشتن متن و ویرایش فایل های متنی ساده از جمله سورس کد، مقاله، گزارشات، نامه ها، وب سایت ها، یادداشت ها و … به کار می رود. این نرم افزار شامل ویرایش سطر و ستون، clipboard، لایه، تعداد کلمه، نمایش متن به صورت یک خطی / چند خطی، سورس متن بر اساس حروف الفبا و … می باشد. همچنین از تمامی زبان ها پشتیبانی می کند و شامل تمامی زبان های خاورمیانه می باشد. بدین وسیله نوشتن سورس کد به عنوان مثال رنگ، جستجو و جایگزین کردن قسمتی از متن، تبدیل به یونیکد، اجرا کردن برنامه های کاربردی یا اسکریپت ها، انتخاب های مستطیلی، دندانه دار کردن بلوک، شماره خط، زیر خط دار کردن و … با این نرم افزار به راحتی امکان پذیر می باشد.

    ]]>

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • ایجاد محیط ویندوز مخصوص کودکان با Magic Desktop Premium 3.01

     Magic Desktop Premium نرم افزار مورد علاقه ی گروه سنی ۲ تا ۱۰ ساله می باشد. این نرم افزار راه مطمئن در زمینه ی به اشتراک گذاری کامپیوتر با بچه ها می باشد. این نرم افزار بر روی کامپیوتر های Windows-based مانند یک سیستم عامل عمل می کند. این محصول از تنظیمات سیستم شما و داده های مهم آن در برابر اشتباهاتی که ممکن است توسط بچه ها رخ دهد محافظت می نماید. شما می توانید بر روی برنامه های موجود در سیستم تان کنترل داشته باشید و دسترسی بچه ها به برنامه های سیستم را کنترل کنید. شما می توانید برای دسترسی فرزندانتان به برنامه های کامپیوتر زمانبندی قرار دهید. به کمک این نرم افزار کودکان نحوه ی کار با سیستم را به تنهایی یاد خواهند گرفت. به کمک مرورگر موجود در این نرم افزار دسترسی فرزندانتان را به سایت های مختلف کنترل می کنید و دیگر نگران مشکلات ناشی از استفاده ی اینترنت توسط کودکان تان نیستید. به علاوه در این نرم افزار برنامه ی ایمیل امن نیز برای بچه ها وجود دارد. شما می توانید به راحتی کسانی که با فرزندانتان در ارتباطند را شناسایی کنید و اجازه ندهید که افراد ناشناس با آن ها در رابطه باشند.

     

    Magic Desktop Premium ایجاد محیط ویندوز مخصوص کودکان با Magic Desktop Premium 3.01

     


    قابلیت های کلیدی نرم افزار Magic Desktop Premium 3.01:
    - نرم افزاری برای استفاده ی کامپیوتر توسط کودکان
    - برنامه های آموزنده ی نوشتن به صورت آسان و سرگرم کننده
    - تمرینات مختلف برای یادگیری زبان انگلیسی و مسائل ریاضی
    - برنامه های نقاشی و ویرایش تصاویر
    - مجموعه ای عظیم از بازی های کودکانه
    - در اختیار گذاشتن اینترنتی امن برای کودکان
    - ایمیل کنترل شده و ایمن برای کودکان
    - محافظت از سیستم شما در برابر اشتباهاتی که ممکن است توسط کودکان بوجود آیند
    - اختصاص زمانبندی برای استفاده از سیستم
    - و …

     

    ]]>

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,
  • آسان حساب : به روز ترين و متنوع ترين برنامه حسابداري مشاغل در ايران

    آسان حساب : به روز ترين و متنوع ترين برنامه حسابداري مشاغل در ايران


    فقط كافي است يك بار امتحان كنيد!!!
    بر اساس شغل خود آسان حساب را دانلود نماييد و با نرم افزار حسابداري خود مقايسه كنيد!!!

    نرم افزار قدرتمند آسان حساب جهت كاربرد در واحدهاي تجاري طراحي شده است تا مسئول واحد بتواند با داشتن اطلاعات اندكي در مورد حسابداري به امور مالي واحد تحت سرپرستي خود رسيدگي كند. بسته به نیازهای تجاری و نوع نرم افزار حسابداری، مطمئن باشید که با استفاده از نرم افزار حسابداری منافع زیادی خواهید کرد که بعضی از این منافع به شرح زیر است : پیشی گرفتن از رقبا، افزایش سودآوری، پایین آمدن هزینه های حسابداری، تصمیم گیری هوشمندانه، ایجاد اعداد ارقام دقیق در حسابداری، اتومات کردن کارهایی از حسابداری که بصورت دستی انجام می شود اینها فقط بعضی از منافع بکارگیری نرم افزار حسابداری در حرفه شماست با توجه به اینکه بسته های نرم افزاری حسابداری زیادی در بازار موجود است بهتر است بعد از اینکه مشخص کردید چه انتظاری از نرم افزار حسابداری دارید نسخه نمایشی (آزمایشی) آن را اجرا کرده و با خواسته های خود مقایسه کنید.

    دانلود در ادامه مطلب...

    ]]>

  • نوشته : مدیر سایت
  • تاریخ: برچسب:,

  • 20to20

    مدیر سایت

    20to20

    http://20to20.loxblog.com

    بیست تو بیست *عکس * دانلود* مطالب باحال* جوک

    بیست تو بیست *عکس * دانلود* مطالب باحال* جوک

    بیست تو بیست *عکس * دانلود* مطالب باحال* جوک

    بیست تو بیست *عکس * دانلود* مطالب باحال* جوک